Här är 2014 års bästa spel (så här långt)
Halva året har passerat och det är tid att samla de bästa spelen på ett och samma ställe. Sagt och gjort – FZ vaskar fram guldkornen och ger dig speltips i sommarvärmen.
#the-banner-saga, #broken-age-2, #insurgency, #counter-strike-global-offensive, #arma-iii, #half-life-2, #the-castle-doctrine, #the-walking-dead-2, #the-wolf-among-us, #loadout, #olliolli, #rayman-origins, #donkey-kong-country-tropical-freeze, #simcity, #banished, #rambo-the-video-game, #thief, #the-walking-dead-season-2, #dark-souls-ii, #call-of-duty, #titanfall, #hearthstone-heroes-of-warcraft, #goat-simulator, #the-elder-scrolls-online, #gabriel-knight, #moebius-empire-rising, #ftl-faster-than-light, #child-of-light, #tex-murphy-overseer, #tesla-effect-a-tex-murphy-adventure, #mario-kart-8, #wolfenstein-the-new-order, #watch-dogs, #wildstar, #grid-autosport
Va? Hur hamnade Rambo i årets bästa spel-lista?
Eftersom Victor Leijonhufvuds recension av #Rambo: The Video Game i stora delar var ironisk, tyckte vi det kunde vara på sin plats att även ge spelet en ironisk plats på listan.
Divinity Original Sin får 5/5 men är inte med på 2014 års bästa spel så här långt? Que?
Artikeln skrevs precis innan den recensionen publicerades, så tyvärr hann vi inte få med Divinity på listan.
haha, ok då är jag med på banan igen!
Rambo ser rätt förbannad ut. Och ja, det skulle jag också vara i hans position.
Nej jag tor att du hade tagit pengarna och varit glad...
Pengar kan få skam, ånger, sunt förnuft och mycket annat att försvinna väldigt lätt.....
South Park: The Stick of Truth och The Wolf Among Us är årets bästa spel för mig.
Det kan bero på att jag inte spelat mycket annat
Wolfenstein: The New Order blev en stor besvikelse.
Hur i helvete kan Watch Dogs komma med?
Därför att FZ svalde hypen med hull och hår?
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Här är den riktiga listan™ :
Wargame Red Dragon, är bra. Även om det är fullständigt obalanserat till NATOs fördel och om 50% av dem som spelar anti-NATO är antingen tvångsrekryter eller inkompetenta som inte vet hur man hanterar robusta östenheter!
Spintires - Wow! Trots att det tog mig 7-8h att klara "Plains" i hardcore med alla achievements.
Tropico 5 - tyvärr väldigt casual, men 25hs spellängd är ok. Väntar på expansioner.
Sen naturligtvis obligatoriska retro-resurface 2014:
Master of Orion 2.
Railroad Tycoon 3.
Spelen ovan är fenomenala.
Men vi vill se en recension av Dominions 4 också. Är det värt de 25 eurosarna?
Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --
Va? Hur hamnade Rambo i årets bästa spel-lista?
Eftersom Victor Leijonhufvuds recension av #Rambo: The Video Game i stora delar var ironisk, tyckte vi det kunde vara på sin plats att även ge spelet en ironisk plats på listan.
Trodde det var Titanfall som var det ironiska inslaget på denna listan. Spelet som i folkmun fick namnet Titanfail har rimligtvis inte på denna lista att göra.