Sacred 3 till pc och konsoler i sommar
"Diablo 3-dödaren" kommer med solen och värmen.
#sacred-2-fallen-angel, #sacred-citadel, #southend-interactive, #deep-silver
Jag gillade Sacred väldigt mycket men kunde aldrig riktigt ta till mig Sacred 2, kan ju hoppas att det här blir bättre.
Samma här. Ettan var bra och spelade det mycket, men det var inte samma känsla i tvåan. Hoppas denna blir mer stämningsfull.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Sacred var oerhört bra men kan inte säga detsamma om Sacred 2. Testade spela det med ett par polare men slutade bara illa, och vad i helvete har de gjort med musiken(S2)?! Var det första "bästa" garagepojkbandet som fick göra deras soundtrack?
Hoppas att Sacred 3 blir mer lovande, saknar verkligen det första spelet. Hade gärna fått en HD-remake.
Sacred var oerhört bra men kan inte säga detsamma om Sacred 2. Testade spela det med ett par polare men slutade bara illa, och vad i helvete har de gjort med musiken(S2)?! Var det första "bästa" garagepojkbandet som fick göra deras soundtrack?
Hoppas att Sacred 3 blir mer lovande, saknar verkligen det första spelet. Hade gärna fått en HD-remake.
HD-remake av första Sacred....*dräggel*, det vore något det
Spelade igenom det med ett par olika karaktärer, dock blev det aldrig att köra igenom hela expansionen tyvärr.
2:an körde jag en bra bit men blev aldrig att köra klart det tyvärr.
Hoppas 3:an blir riktigt bra nu bara
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Blind Guardian är väl inte direkt ett garagepojkband?
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Blind Guardian är väl inte direkt ett garagepojkband?
Tja, väl ingame så upplevde vi det som ett katastrofalt dåligt soundtrack, lät rent skit. Tror det har med att det inte alls passade spelets stil för vår del. Kan inte uttala mig om bandet för övrigt.