Total War: Rome II – ny uppdatering ger vassare ai

Medlem

Köpte vid release, sämsta köpet jag någonsin gjort.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Enligt FZ var spelet ju perfekt?

Ja, hur tänkte ni egentligen FZ? Tog ni den enkla vägen och följde med strömmen eller tyckte ni allvarligt att spelet var så bra?

Medlem
Skrivet av zelxi:

Har dom lyckats bättra det nämnvärt efter release?

signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av yoyisy:
Skrivet av zelxi:

Enligt mig så var det helt klart speldugligt innan den här patchen i alla fall. Har inte spelat efter men som det ser ut i videon länkad högre upp så verkar ju siege vara mer brutet än tidigare....

Du kan ju checka:
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Patch_Notes så ser du mycket av vad dem har fixat.

Medlem

så dålig spel allså

Inaktiv

VÄNTA OCH SE,SKADAN ÄR REDAN ETT FAKTUM:O

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

På tal om TW: Rome II; fick en download-kod för hela spelet för steam av Inet med min i5:a.

Någon som vill köpa?

RTS är inget för mig

Betalar nog inget för det... men om du vill skänka till bättre behövande, så skulle jag iaf vara nyfiken på att spela spelet och se hur det är. Tyckte ju om första Total War: Rome.

Medlem
Skrivet av yoyisy:
Skrivet av zelxi:

Lite har förbättrats men det finns fortfarande stora brister i spelet. T.ex. så är AIn är sjukt tråkig att möta i alla fighter mer eller mindre då den aldrig försöker sig på någon särskilt avancerad teknik alls. AIn beter sig dock bättre på kampanjkartan nu än vid release.

Medlem
Skrivet av doom:

köp inte deras nästa spel , och låt creative assembly tyna bort.. Dom är långt ifrån sina glansdagar med episka total-war spel.

Medieval: total war 3 vill jag i alla fall uppleva, sen är jag nyfiken på vad de ska göra med sin Warhammer-licens.

signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av zelxi:

Jag har gjort ett värre köp, det hette Aliens: Colonial Marines.

signatur

I drank what?

12
Skriv svar