Tre miljarder zombier har dödats i Dead Rising 3
Har inte fått tag på detta än men hittade ett ex av nya Forza idag iaf så det är ju inte helt omöjligt att hitta Xbone spel i butikerna.
Det är nog för att det är brist på konsolerna och inte spelen. Både Playstation 4 och Xbox One spel finns ju tillgängliga hos samtliga leverantörer
jag tror jag hittade rätt angående dom där 50 timmarna ...
"We are seeing incredible usage from our engaged fans who have purchased Xbox One with more than 50 million hours spent on Xbox One games and entertainment,” said Yusuf Mehdi, Corporate Vice President of Strategy and Marketing, Xbox"
Playstation 4 guru
ja vadå 50 timmar det va inte mycket har varje människa som köppt den då bara spelat drygt 5 sekunder på den?
Men iofs folk köper ju inte maskiner för spelen nu för tiden utan för märket på burken eller hur var det?
Det är den sammanlagda tiden av alla 2.1 miljoner ägarna spelande.
Sån här statistik säger mig ingenting alls. Det enda det säger är att Microsoft vill dölja den riktiga statistiken, dvs antal sålda enheter.
1miljon enheter sålda Första dygnet, dom behöver nog inte dölja ngt,
I 16 länder, i mina ögon inte så fruktansvärt imponerande jämfört med konkurenterna.
Sån här statistik säger mig ingenting alls. Det enda det säger är att Microsoft vill dölja den riktiga statistiken, dvs antal sålda enheter.
I 16 länder, i mina ögon inte så fruktansvärt imponerande jämfört med konkurenterna.
Och PS4 i 32 länder, så vad vill du få sagt egentligen?
Visst så blir ju 2,1 miljoner i 32 länder fler sålda enheter per land än vad MS har med sin 1 miljon i 16 länder.
Men spelar det någon roll? Kan vi inte bara vara glada över att båda konsolerna säljer och chansen finns att åtnjuta dem båda.
Can it wait for a bit? I'm in the middle of some calibrations.
Och PS4 i 32 länder, så vad vill du få sagt egentligen?
Visst så blir ju 2,1 miljoner i 32 länder fler sålda enheter per land än vad MS har med sin 1 miljon i 16 länder.
Men spelar det någon roll? Kan vi inte bara vara glada över att båda konsolerna säljer och chansen finns att åtnjuta dem båda.
Man får ju större e-penis på FZ om man hatar Microsoft och det är väl det som är syftet med den där typen av inlägg.
Någon med Xbox One som är sugen på Crimson Dragon? Jag sitter på en nedladdningskod, så PM:a mig ifall ni är sugna
Det var banne mig det finaste jag hört sen konfirmationen! Men jag har ingen Xbone... men tack för att du är en vänlig själ! Det var uppfriskande att se!
Någon med Xbox One som är sugen på Crimson Dragon? Jag sitter på en nedladdningskod, så PM:a mig ifall ni är sugna
Det var banne mig det finaste jag hört sen konfirmationen! Men jag har ingen Xbone... men tack för att du är en vänlig själ! Det var uppfriskande att se!