Tävling – vinn headsetet Plantronics Rig
Strålande ljud och smarta funktioner. Nog är det värt att låta hjärncellerna svettas lite för att få gratis?
Hur är det för dem som svarade innan frågan togs bort? Jag hade ju turen (eller?) att frågan byttes ut under tiden jag gjorde det hela (när jag valde att skicka in frågorna så sa den att jag inte hade svarat på alla eftersom den byttes ut under tiden:P )
Frågan försvinner, inget mer händer.
Vad var den borttagna frågan?
Typ vilken djurart som nämns i recensionen. Vi missade att det finns flera korrekta svar.
Tycker även fråga 2 är lite otydlig. Menar man fågelvägen eller närmsta landvägen? ^^
det finns ingen närmsta landsväg såvida ingen bygger en bro över atlanten
Självklart inte, och därför resonerade jag att fågelvägen är vad som frågades. Men kan ju fortfarande vara landsväg och sen räkna in att korsa atlanten.
Tycker även fråga 2 är lite otydlig. Menar man fågelvägen eller närmsta landvägen? ^^
det finns ingen närmsta landsväg såvida ingen bygger en bro över atlanten
Självklart inte, och därför resonerade jag att fågelvägen är vad som frågades. Men kan ju fortfarande vara landsväg och sen räkna in att korsa atlanten.
Sheisse! Jag som räknade på om man borrade sig igenom jordskorpan! Borde tänkt på fåglarna. fan!
K9
:.: