Fortsatta problem i GTA Online
Rockstar stänger av mikrotransaktionerna för att lätta trycket på servrarna.
#grand-theft-auto-v, #rockstar
Hej helelr ej kommit in än på xboxet. launching session/Waiting for other players, står den bara och tuggar på, innan racet med Lamar..
När ska de fixa buggen som låser uppdragen i kampanjen för oss som drabbats. Smidigt med konsol kontra PC, hahahah.
http://gtaforums.com/topic/608371-gta-5-online-update-bugged-...
Det var detta...
Har kunnat spela hela dagen sedan jag kom hem från jobbet, hur skoj som helst att lira med polare .. Helt klart det bästa roligaste spelet jag har lirat.. Är la bara att lugna sig lite med att spela om det inte fungerar, är la inte hela världen om man behöver vänta ngn extra dag herregud.
Har kunnat spela hela dagen sedan jag kom hem från jobbet, hur skoj som helst att lira med polare .. Helt klart det bästa roligaste spelet jag har lirat.. Är la bara att lugna sig lite med att spela om det inte fungerar, är la inte hela världen om man behöver vänta ngn extra dag herregud.
Det där är väldigt lätt att säga ifall det funkar för en själv. Tror inte dom som inte får det att funka är lika avslappnade med produkten dom köpt
Bara jag som upplever att Singleplayer har blivit sämre sedan uppdateringen? Bilden uppdateras inte lika snabbt och fler objekt bara poppar upp mitt framför, precis som i "installera båda skivorna på samma hårdisk"-problemet?
Jag hade det en del redan innan, särskilt i Blaine Country. Förmodligen märks inte det begränsade renderingsavståndet lika mycket i staden.
Har kunnat spela litegrann, men det är nog bäst att vänta en vecka eller två, många har blivit av med all sin progress efter ett tag och sådär också, så det är nog inte värt att spendera så mycket tid på sånt innan det har blivit lite mer stabilt. Är inte direkt förvånad men stör mig lite på att gränssnittet i allmänhet verkar braka ihop totalt bara för att man inte kan connecta osv. (går oftast inte att avbryta när man försöker connecta inför uppdrag osv. annat än att stänga avspelet helt)
Har försökt från och till hela kvällen med alla knep som finns på nätet och inget funkar. Riktigt jävla trasigt. Samtidigt har en kompis spelat flera timmar idag utan problem.