Vilket UT spelar du?
Iceman din noob, sluta försök få folk o gilla UT2k4 som är totalt värdelöst. Inget är bättre. Du tänker och kommer fram till "känslan" mitt svar blir: nej känslan är bättre i UT3.
Så är det med alla noobs så fort utvecklarna släpper ett nytt spel i sin serie måste dom gå tillbaka till det gamla som är dåligare (oftast).
Men det ska bli kul att se
hejsanhejsanhejsan
(Hmm, Iceman är väl snarare veteran än noob såvitt jag vet iaf...)
Jag gillar både UT2k4 och UT3 men lade min röst på UT3 eftersom jag gillar känslan där bättre. Saknar inte alls dodge-jump längre. Föredrar närstrid med Flak och RL framför pricka-rätt-pixel med LG på omkringflygande avlägsna figurer...
Man välker väl såklart det bästa : Unreal 3.
Är den verkligen bäst?
Jag kan inte bestämma mig och då har jag ändå spenderat tusentalstimmar sen 99 på UT-serien
Tycker de är så olika varandra, men alla bra på sitt eget sätt.
thank you, come again
Inte nödvändigtvis.
Precis som IceMan så fördrar jag UT2003 alla dagar framför de andra.
Men jag valde UT2004, därför att det är det jag spelar. Om jag hade haft möjlighet skulle jag spelat UT3 (åtminstone ibland).
Inte nödvändigtvis.
Precis som IceMan så fördrar jag UT2003 alla dagar framför de andra.
Men jag valde UT2004, därför att det är det jag spelar. Om jag hade haft möjlighet skulle jag spelat UT3 (åtminstone ibland).
aa precis, säger exakt samma sak.
R.I.P The_maxx
ut99 classic ej mods och samma med ut3 helt klart dock så spelar jag inte ut2003 längre
Provade ut2k4 men det föll mig aldrig i smaken kändes för fladdrigt och då orkar man inte lägga ner nån tid som säkert skulle fått en att gilla det lite mer ev.
quod similis saporem blandeque coruscant