Battlefield 3: Detta innehåller nästa DLC-paket
Är End Game-paketet det sista tillägget till Battlefield 3?
Mer eller mindre redan dött för mig, småsaker som (som jag alltid gnäller över bland kommentarerna..) att man bara spawnar i luften när man gör ett paradrop från AC130 gör att spelet blir tråkigt.
Färgfiltret..
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Tror de kommer mjölka det ett tag till.
Själv har jag inte spelat det sedan "premium" släpptes och förstörde spelet för de som inte vill köpa spelet en gång till.
Mjölk-mjölk-mjölk.
Ja.. 5 expansioner + mycket annat för 395kr håller med.
Sluta försvara BICE är du snäll. Jag hade gärna betalat 700kr för ett BF3, bara det fungerade och man tog tag i allt fuskandet. Helvete jag hade tom kunnat tänka mig en månadsavgift bara det fungerade som det utannonserades, vilket det inte ens gör idag.
Läser nu f.ö. 499:- för enbart premium och 249:- för enbart spelet alt. 599:- för bägge i samma paket. Var får du alla mappacks(vilket det egentligen är) för 395?
Förstår inte er som snackar om att "mjölka" spelare på pengar. Visst, det finns en rätt tråkig tendens att släppa spel med begränsat innehåll, för att sen öka på med nya dlc titt som tätt. Man får liksom inget "komplett spel" direkt när man köper det.
Jag kan också tycka att BF3 var LITE åt det hållet. Kunde gärna varit lite fler kartor med från början t ex....
MEN.....vad fan. Antingen köper man expansionerna och lever med att det kostar 500:- extra för ....låt säga minst 100 timmars extra underhållning. Eller så visar man utgivarna att man inte tycker det är skäligt och struntar i att köpa.....så kanske man tror att de anstränger sig lite mer för att göra oss nöjda nästa gång.
Men att köpa, spela, och sen gnälla över att det tas betalt för att skapa något som man faktiskt tycker är jävligt kul....är det inte lite lamt ändå?
Läser nu f.ö. 499:- för enbart premium och 249:- för enbart spelet alt. 599:- för bägge i samma paket. Var får du alla mappacks(vilket det egentligen är) för 395?
395kr på Webhallen. Sedan så räknar jag inte med själva BF3 då det inte är en "mjölkning"?
398kr för Battlefield 3 Premium Edition (Inkluderar BF3 och Premium) på spelbutiken
battlefield 1700tal, minuspoäng om man inte står i ett led när man skjuter
Hade velat stå längst bak i det ledet, blir så jobbigt annars.
Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX