Fifa 13
När man gjort ett sånt bra fotbollsspel som Fifa 12 faktiskt var, måste det vara svårt att både vilja och kunna ändra på någonting till nästa års version. EA Sports lösning? Detaljer, detaljer, detaljer.
#nhl-13, #ea-sports, #fifa-13, #pes-2013
Försvarsspelet är, så vitt jag kan se och märka, precis som i FIFA 12. Det positiva är att du alltid kan stänga av det "nya" försvarsspelet (aka Tactical Defending) och välja det gamla (Classic Defending eller nåt sånt).
Det gjorde jag i FIFA 12 men nu ska jag försöka lära mig Tactical Defending annars blir det svårt att spela online.
Minus: Ingen märkbar grafikförbättring
No kidding?!
Jag tycker det här känns som att det är en punkt bara för att återigen starta diskussion om att PC-grafiken ligger en bra bit i framkant.. Spelet är provat till PS3 och vi vet alla hur gammal den hårdvaran är.
Förövrigt tycker jag att recensionen var bra och informativ. Ska bli intressant att själv prova på spelet!
Minus: Ingen märkbar grafikförbättring
No kidding?!
Jag tycker det här känns som att det är en punkt bara för att återigen starta diskussion om att PC-grafiken ligger en bra bit i framkant.. Spelet är provat till PS3 och vi vet alla hur gammal den hårdvaran är.
Förövrigt tycker jag att recensionen var bra och informativ. Ska bli intressant att själv prova på spelet!
Nej, det var det inte. Mer en tanke på hur gamla konsolerna är och att det inte går att förbättra grafiken hur länge som helst. Men bli butthurt om du vill.
Musse, njuta en stund iaf. Finns inget spel som FIFA som har så höga toppar men så djupa dalar.
Jag har, sen ps3 kom, haft sönder två ps3-dosor, en tv-dosa och ett soffbord. Allt pga FIFA:)
Får se hur länge mitt humör håller uppe detta år innan nått ryker. Får se till att bara spela när sambon är hemma så hon kan stoppa mig eller nått.
Hoppas iaf på ett bra spel detta år me:)
Musse, njuta en stund iaf. Finns inget spel som FIFA som har så höga toppar men så djupa dalar.
Jag har, sen ps3 kom, haft sönder två ps3-dosor, en tv-dosa och ett soffbord. Allt pga FIFA:)
Får se hur länge mitt humör håller uppe detta år innan nått ryker. Får se till att bara spela när sambon är hemma så hon kan stoppa mig eller nått.
Hoppas iaf på ett bra spel detta år me:)
Haha, tur att vi är olika. Mina raseriutbrott brukar resultera i att jag drar en djup suck, lägger ifrån mig handkontrollen och går och tar en kaffe. Vi är lite olika på så sätt. Glömde jag säga att jag aldrig slagit sönder någon hårdvara?
"fifa 13 är årets fotbollsspel"
You don't say!
Finns det något större? (inte sarkastisk) själv hatar jag sportspel men var tvungen att kommentera titeln
Jag testade Fifa och #pes"2013 i helgen, och tyckte PES var betydligt roligare. Rubriken kanske speglar min chock över recensentens åsikt.
"fifa 13 är årets fotbollsspel"
You don't say!
Finns det något större? (inte sarkastisk) själv hatar jag sportspel men var tvungen att kommentera titeln
Åja, det ser faktiskt ut som nästa års fotbollspel.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Finns inget spel som FIFA som har så höga toppar men så djupa dalar.
Då har du inte spelat Blood Bowl, där man kan sväva på moln av lycka när det går bra och raka motsatsen när det går dåligt
Då har inte du spelat Heroes of newerth eller dota ; /
Har nu spelat ett par timmar i går kväll. Och det är bättre. Som alltid görs det lite justeringar och spelet förfinas mer och mer. Men! Kan man inte fixa menyerna någon gång. De blir sämre och sämre för varje år. Årets upplaga laggar menyerna på PS3, det är svårt att hitta och i karriärläget mår jag rent av dåligt av alla popups. In game så ger det ruggigt med glädje dock.