Obsidian gläntar på dörren till Project Eternity
Lär dig grundläggande fakta om världen, olika raser (det finns fler än människor, alver och dvärgar!) och vem du är som spelare i Project Eternity. Och skåda en ny artwork-illustration.
Är så förbenat taggad på detta projekt, ser fram emot det så tofflorna blöder
Trots vissa negativa människor här på FZ som ifrågasatt min entusiastism angående om detta är ett bra projekt står jag fast, detta är ett bra projekt... för MIG.
Längtar till de kan presentera något grafiskt eller koncept-art .
Håller med dig, tror benhårt på detta spel.
Är så förbenat taggad på detta projekt, ser fram emot det så tofflorna blöder
Trots vissa negativa människor här på FZ som ifrågasatt min entusiastism angående om detta är ett bra projekt står jag fast, detta är ett bra projekt... för MIG.
Längtar till de kan presentera något grafiskt eller koncept-art .
Håller med dig, tror benhårt på detta spel.
Skit i vad vissa muppar här säger, alla får ha sina egna åsikter om vad som är bra eller dåligt.
Redan så mycket pengar efter bara några dagar, minns inte vad Wasteland 2 drog in men detta kan mycket väl komma att toppa det om det fortsätter i samma stil.
Ja, det gick ruggigt fort upp till önskad nivå för att starta projektet.
Hoppas de förvaltar resurserna väl nu och ger oss anhängare och fans ett fantastiskt spel sen
Hoppas verkligen Obsidian-folket förstår vad som gjorde Baldur's Gate och PST så fruktansvärt bra. Gör de detta kan detta bli hur bra som helst.
Erfarenheten och den tekniska skickligheten har de definitivt.
Förövrigt det första kickstarterprojekt jag backat med lite cash.
Have a good time!
Redan så mycket pengar efter bara några dagar, minns inte vad Wasteland 2 drog in men detta kan mycket väl komma att toppa det om det fortsätter i samma stil.
Ja, det gick ruggigt fort upp till önskad nivå för att starta projektet.
Hoppas de förvaltar resurserna väl nu och ger oss anhängare och fans ett fantastiskt spel sen
Instämmer, det hade varit en dröm att se spel från denna studio som kunde mäta sig med BIS spel eller Biowares när de var som bäst. Dessa nyheter om Obsidians Kickstarter samt GoG´s rea har fått mig väldigt sugen på att köra Icewind Dale igen och den här gången hoppas jag att jag får spela klart det utan att "skiten" hänger sig som det gjort så många gånger tidigare (grymt spel men ack så buggigt).
Det enda spel som Obsidian misslyckats med är det dunderklantiga "Alpha Protocol".
Icewind Dale säger du.. kör du officiella patches till det eller har du testat fan-made fixarna?
[http://http://modlist.pocketplane.net/index.php?ax=list&cat_id=13]
[http://http://forums.gibberlings3.net/index.php?app=downloads]
[http://http://www.sorcerers.net/Games/IWD2/index_mods.php]
[http://http://www.shsforums.net/topic/32952-recommended-downloads/]
Lite att gå igenom
Det enda spel som Obsidian misslyckats med är det dunderklantiga "Alpha Protocol".
Sant. Dock har de inte lyckats med någon riktig fullträff än. KotOR 2 och Fallout: New Vegas är dock deras bästa försök.
Jag gillar NWN2 med exparna med, tycker de är grymt roliga med härliga karaktärer/npcer. Dock slog de aldrig de gamla Black Isle Studios titlar.
Det enda spel som Obsidian misslyckats med är det dunderklantiga "Alpha Protocol".
Nog för att det hade sina brister, men jag tyckte faktiskt det var riktigt skoj.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Det enda spel som Obsidian misslyckats med är det dunderklantiga "Alpha Protocol".
Nog för att det hade sina brister, men jag tyckte faktiskt det var riktigt skoj.
Jag tyckte det kändes som ett spel från en ung spelstudio, dvs. någon som inte hade gjort spel tidigare. Blev förvånad att det var så dåligt.
Det enda spel som Obsidian misslyckats med är det dunderklantiga "Alpha Protocol".
Nog för att det hade sina brister, men jag tyckte faktiskt det var riktigt skoj.
Jag tyckte det kändes som ett spel från en ung spelstudio, dvs. någon som inte hade gjort spel tidigare. Blev förvånad att det var så dåligt.
Instämmer. Kändes som en riktig kalkon.
Tanken var inte så jäkla dum men spelet blev verkligen inte en trevlig upplevelse.
Have a good time!
Det enda spel som Obsidian misslyckats med är det dunderklantiga "Alpha Protocol".
Nog för att det hade sina brister, men jag tyckte faktiskt det var riktigt skoj.
Jag tyckte det kändes som ett spel från en ung spelstudio, dvs. någon som inte hade gjort spel tidigare. Blev förvånad att det var så dåligt.
Vet inte jag... Visst, fienderna var dummare än telefonstolpar (dock var de inte direkt dummare än fienderna i splinter cell...), men förutom det tycker jag nog inte det var så mycket mer buggar än vilket annat actionspel som helst.
Sen tyckte jag om storyn, det var ett par riktigt gripande moment kommer jag ihåg.
Men smaken är som baken!
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Är så förbenat taggad på detta projekt, ser fram emot det så tofflorna blöder
Trots vissa negativa människor här på FZ som ifrågasatt min entusiastism angående om detta är ett bra projekt står jag fast, detta är ett bra projekt... för MIG.
Längtar till de kan presentera något grafiskt eller koncept-art .
Ja!! Samma här, förboka på dirrn sen.
Angående karaktärsskapande låter det lovande att man kan välja race->subrace, men jag hoppas också att dom kan lyckas få lite av djupet som BG2 hade i karaktärsskapandet med multiklasser och subklasser. Att det ska bli lika mycket djup i just den delen är nog att hoppas på för mycket dock, D&Ds regelsystem har finslipats länge.
Angående karaktärsskapande låter det lovande att man kan välja race->subrace, men jag hoppas också att dom kan lyckas få lite av djupet som BG2 hade i karaktärsskapandet med multiklasser och subklasser. Att det ska bli lika mycket djup i just den delen är nog att hoppas på för mycket dock, D&Ds regelsystem har finslipats länge.
Absolut, detta är ju det som gör karaktärerna så unika och intressanta att skapa. Hoppas att de inser att djupet är en viktig ingrediens i denna process.
Det enda spel som Obsidian misslyckats med är det dunderklantiga "Alpha Protocol".
Personligen skulle jag kalla det en oslipad diamant.
Om man vill så, varför inte.