Åtta minuter från nya Medal of Honor
Btw alla haters and cod fanboys... anledningen till att det är slött och sånt är för att dom kör med console kontroller...
Doh! Att jag inte fattade det!
att visa upp ett nytt actionlir och spela med handkontroll eller på konsol öht är bara idiotiskt. Jävla konsolport
Nej det är ingen konsolport... alla företag gör så för att dom får pengar från typ microsoft för att visa upp spelet med kontroller
Tjocka svarta halos runt gubbar och kulsprutor som med lätthet röjer bort murar.. 5/5 i komik.
En 5.56 kula går visserligen igenom en 2dm tjock tegelvägg i verkligheten, men att den slår av stora stycken är en effekt, och om effekten inte fanns så skulle folk svära över det istället.
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Lite Cliche? Jag är rätt positivt inställt för det mesta, men det här var inte tilltalande. Det enda som var bra var regin och skådespeleriet i början. Röda trianglar, commando soldater som svär, Iron sight på en halv sekund och skumma skott ljud. Jag uppskattar deras tid att göra någonting för att underhålla oss. Men det här var inge bra. Det värsta är nog att det känns som man har spelet dessa spelen ett antal gånger nu. Medal of honor är fortfarande ett fett varumärke, om dom bara kunde börja göra lite kvalité igen.
Jag är bara glad att man inte tvingas spela det. Tänk om det var på Hitlers tid!
måste hålla med övriga kommentarer, verkar kasst. Spelat de flesta andra spelen och känner mig besviken, dom vill bara tjäna pengar nu känns d som
🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)
Hedersmedaljen: Pistol-pangare, snart i en butik nära dig!
Muppigt skitspel. Jag tyckte kampanjen kändes poänglös i BF3 och den här känns ju sju resor värre. Får mig att sucka med sorg i sinnet då jag tänker på Medal of honor Airborne... fy fan vad kul det spelet var. Det borde de ta efter istället.
Jag blir besviken på guppande dekaler ovanför karaktärernas huvud. Det är på tok fördummande. Spelen är inte svåra att förstå sig på, på något sätt. I en skrämmande framtid kanske man kan trycka på "autowalk", så slipper man trycka på tangentbordet.
Tycker denna var intressant och verklig gjort. Sen så kan man döma ett spel och se på olika vinklar om man tycker den är kul eller ej. Men den är nog värt att köpa när den är på rea Inget illa menat. Blev lite besviken på den senaste moh, men man vill ge en ny chans.
"Peace and love"
Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.
Jag tycker det verkar ballt. Längesedan jag var så här sugen på ett skjutarspel
Håller med. Plus att man kan spela mer än bara Usa och ryssland i multiplayer.... bland annat Sverige med ak5... redan där så ville jag ha spelet
Ja! Det ska också bli grymt!
om effekten inte fanns så skulle folk svära över det istället.
Ja, nog därför de 10-dubblade effekten (övertydligt visa featuren, teknisk limitation, ev. speltaktik).
De 2 första passar på de svarta "halosen" också.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
På ett sätt är det intressant hur FPS genren gått bakåt i utvecklingen.
på 10 år har man helt klart sett utvecklingen gått bakåt.
Hm, tycker inte det ser direkt dåligt ut. Snarare kompetent, men inte mycket mer än så. Ser inga aspekter som gör det unikt, vilket ju känns lite trist :/
"Biggles" är cool. Ville bara skriva det.
OT, du har väl sett: http://goo.gl/o8ZZd
Varför gjorde dom inte ett nytt Airborn fast satt i samma scenario som detta?
Hade varit coolt att börja som en paratrooper och välja vart man landar, random genererade objectives i en stor sandboxstad.
Kan ju inte vara så förbannat svårt att iaf vara lite innovativ, att ha en ikon för headshoot tex, varför inte ge en grafisk representation av det istället, stor blodpuff ect.
Skrämmer bort mig som konsument enbart på det faktum att det är så lite tanke bakom spelmekaniken, UI, story och ja, allt.
Ren och skär LATHET.