Circle of Mana – nytt varumärke från Square Enix

Robot

Square Enix har registrerat fyra nya varumärken i Japan: Wizardlings, Ultima Box, Agent 47, och Circle of Mana

#square-enix, #heroes-of-mana, #secret-of-mana

Medlem

På tal om heroes, kan det inte komma ett nytt clash of heroes, (jag vet, off topic)? Älskade skiten, spelar det fortfarande ibland.

Medlem

Kan ju alltid hoppas på att det blir ett nytt Secret of Mana :heart:

Medlem

Vore trevligt, och helst till mer än bara bärbart

signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Ett nytt Secret of Mana spel skulle ju inte sitta fel, med lite tur så blir det ett riktigt bra spel!
Men jag förblir skeptisk då samtliga spel efter Seiken Densetsu 3 (Secret of Mana 2, egentligen 3) har varit speciellt bra. Legend of Mana var helt okej men sen gick det bara utför

Aldrig gillat Mana-serien (nej, inte ens Secret of Mana), men det kan säkert vara goda nyheter för Mana-fansen. Hoppas bara att de gör ett bättre jobb än vad de gjort med de senaste titlarna dock, som verkar ha varit väldigt bristfälliga som jag förstått det.

Medlem

Gillar det första Mana-spelet, som släpptes som Final Fantasy Mystic Quest till Game Boy, men dom senare spelen till DS var skräp så jag kan inte säga jag är entusiastisk till ett nytt Mana-spel.

Medlem

"Squarenix DONT FUCK THIS UPP!" >_<. Jag gillade speciellt Secret, det till GBA och legends of mana :). Snälla gör det här bra så kanske vi kan sluta tänka på final fantasy ett tag ^_^.

Avstängd

secret of mana vilka minnen.

gillade action rpg stilen i mana spelen mycket mer än final fantasys turbaserade.

Synd att man inte fick uppleva secret of mana 2, vet att det släpptes sen amatöröversatt men det blev aldrig att köra det, tiden hade gått förbi.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

SoM och SoM2 till SNes var awesome. Alla efterföljande Mana spel har varit dåliga.

Testpilot

Jasså, dags att slakta sönder ännu ett gammalt varumärke för att få in lite snabba stålar.

1
Skriv svar