Bild på den andliga uppföljaren till Limbo
Är verkligen figuren som huvudkaraktären släpar på utan huvud?
Tycker det ser ut som kroppen på en hund eller varg (kolla formen på låret som huvudkaraktären håller). Det avlånga borta vid huvudet kan antingen vara nosen på en varg eller hund, eller kanske håret på en person eller varelse som blir släpad.
Eller så är den huvudlös, vad vet jag. Men jag tror inte det.
I övrigt: coolt!
Tycker det ser ut som kroppen på en hund eller varg (kolla formen på låret som huvudkaraktären håller). Det avlånga borta vid huvudet kan antingen vara nosen på en varg eller hund, eller kanske håret på en person eller varelse som blir släpad.
Jag tänker att det är en av människorna som fått utstå oklädsamt mycket experiment och därav tappat huve't.
I övrigt håller jag helt med: megacoolt!
En Bamseponny av folket
Min första tanke innan jag läste artikeln var att det var en död grävling han släpade på,
Limbo var nice, men inget som får mig att sitta fastklistrad framför datorskärmen och längta. 3,5 år för ett kort spel där allt man gör är puttar på saker och hoppar känns lite extremt... men denna "andliga uppföljare" kan ju faktiskt vara precis vad som helst så... yeah, sure, man, I want it!
Limbo var nice, men inget som får mig att sitta fastklistrad framför datorskärmen och längta. 3,5 år för ett kort spel där allt man gör är puttar på saker och hoppar känns lite extremt... men denna "andliga uppföljare" kan ju faktiskt vara precis vad som helst så... yeah, sure, man, I want it!
Agree.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett