Starcraft II: Heart of the Swarm
FZ styrde moderskeppet mot Kalifornien för att spela Starcraft II: Heart of the Swarm – men också för att kolla in MLG Spring Championship och e-sportsvärlden kring Starcraft.
#blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #starcraft-ii-wings-of-liberty, #league-of-legends-publiken
Ska nog göra bronsligan osäker igen nör detta släpps.
Jag saknade din sedvanliga rapportering av MLG.
Ja, är ju pappaledig till slutet av augusti. Vi har ett samarbete med MLG men på grund av olika omständigheter kunde vi inte få till rapporteringen i helgen.
Ja, är ju pappaledig till slutet av augusti. Vi har ett samarbete med MLG men på grund av olika omständigheter kunde vi inte få till rapporteringen i helgen.
Aha, ok, det visste jag inte. Gratulerar till den lilla nyproducerade "gejmern".
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Aha, ok, det visste jag inte. Gratulerar till den lilla nyproducerade "gejmern".
Tack! "Lillen" är redan 1,5 år men spelar inget (än). Den dryga treåringen gillar Toca Boca och Angry Birds. Det tar sig!
Tack! "Lillen" är redan 1,5 år men spelar inget (än). Den dryga treåringen gillar Toca Boca och Angry Birds. Det tar sig!
*fniss* Rätta takter!
Vart ,mer än här och nu, passar det där citatet från Gudfadern bättre.
Du frågede mig i MLG-tråden om vad MLG är. Hoppas du fick mer info nu.
Jo tack nu vet jag att det handlar om "E-sport", inte riktigt min scen, men så länge andra kan ha kul med det så
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Vart ,mer än här och nu, passar det där citatet från Gudfadern bättre.
Du frågede mig i MLG-tråden om vad MLG är. Hoppas du fick mer info nu.
Jo tack nu vet jag att det handlar om "E-sport", inte riktigt min scen, men så länge andra kan ha kul med det så
Bra. Jag var för lat föratt ge dig mer än en länk, så jag tänkte på dig när jag såg denna artikel.
Något tveksamt om jag kommer förhands boka detta spelet är något som en expansion i mina ögon men priset är typ detsamma som ett helt nytt är förstås inget jätte stort starcraft fan så blir nog att lira hos polarn för att prova det först. Kanske blir ett köp när de ger ut alla tre spelen för samma pris som av ett nu.
Bra artikel dock!