Därför visades inte Rainbow Six: Patriots på E3
"Det bästa för varumärket var att inte ta med det till mässan just nu", säger Ubisoft-chefen.
#rainbow-six-patriots-2, #ubisoft, #splinter-cell-blacklist-3, #watch-dogs
Det kan betyda två saker, att det är så grymt att det skulle överglänsa Watch Dogs och Splinter Cell (vilket jag inte var så värst impad på).
Eller att det är såpass mediokert så att det skulle hamna under radarn.
Jag är lite orolig, jag vill dock ha tillbaka mitt gamla Raven Shield stuk. Alla dessa roliga spel har försvunnit. Ghost Recon 1, Raven Shield, SWAT 3 etc.
Nämen!
Tyvärr så tror jag att Ubisoft fortsätter på sitt spår att långsamt slakta sina gamla taktiska storspel...
Splinter Cell, Ghost Recon, och med största sannolikhet Rainbow Six är ju självspelande actionspel nu för tiden!
Fast med splinter cell så kan man ändå köra stealthy, eller man kunde det i conviction iaf, däremot så hoppas jag de skiter i den svartvita stilen och de cinematiska "drömmarna" eller vad man ska kalla det..
Det kan betyda två saker, att det är så grymt att det skulle överglänsa Watch Dogs och Splinter Cell (vilket jag inte var så värst impad på).
Eller att det är såpass mediokert så att det skulle hamna under radarn.
Kan tänka mig en tredje variant - att det är så grymt att det slår allt MEN att det just nu är work in progress och massa placeholder-grafik överallt, så om de visade upp det i nuvarande skick så skulle det bara se för taskigt ut...
Hoppas de fortsätter att göra klart i lugn och ro nu, och inte visar ett skvatt förrän allt håller kanonkvalitet. =D
Hoppas den taktiska delen får större utrymme denna gång, har inga problem med att planera i tjugo minuter för att sedan se planen gå i lås.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett