Gilla Black Mesa – lås upp nytt material
Facebook hit och facebook dit. Förstår inte poängen med skiten. Det har gått så långt att mitt ex sa till mig att jag inte hade något liv för att jag är programmerare och har en framtid, och hon sa då även att facebook var ett liv. FML
"Tekniken hit och sms dit och jävla skit hit och dit! HAR NI HÖRT ATT JAG ÄR FÖRBANNAD!?"
"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."
Tappade intresset för black mesa för ett par år sedan. känns inte som att source-motorn är så imponerande längre :/ Vill ju återuppleva HL i fräsch teknik såattsäga. Var väl det som var hela grejen med black mesa.. trodde jag..
*suck* Till och med remakes av Half-Life ska ta så lång tid. De har ju utvecklat det längre än vavle har utvecklat Episode three/HL 3.
Men jag kommer ändå att spela det när det väl kommer... det är ju trots allt en remake av en av tidernas bästa spel!
Du verkar ha missat det faktum att det är en handfull människor som gör detta vid sidan av sitt övriga liv.
Klart att det tar tid.....*suck*
*suck* Till och med remakes av Half-Life ska ta så lång tid. De har ju utvecklat det längre än vavle har utvecklat Episode three/HL 3.
Men jag kommer ändå att spela det när det väl kommer... det är ju trots allt en remake av en av tidernas bästa spel!
Du verkar ha missat det faktum att det är en handfull människor som gör detta vid sidan av sitt övriga liv.
Klart att det tar tid.....*suck*
Jag har inte missat det, jag vet det. Jag menar bara att allt som ens har med Half-Life att göra blir försenade och tar tid. Som tex valve har säkert en stor grupp som arbetar med det men ändå är den försenad. Och det är synd att man måste vänta på så bra spel så länge.
Hoppas å Önskar att dom fixar "Kick starter" till detta så det blir klart någon gång, tror dom skulle få in det dom behöver för att slut göra projeket då... Skulle Valve göra en Kickstarter för HL3 så tror jag det definitivt skulle rasa in pengar
Varje dag suger på ett helt nytt sätt!
http://www.youtube.com/watch?v=fdBg-IfEh9Y&hd=1 Kunde inte embedda "HD"..
Jag hoppas innerligt att ni har hört denna underbara skapelse (en gång i tiden temalåten för BMS, kanske fortfarande) av Joel Nielsen.. Får en nästan att bli gråtfärdig.. Sjukligt vacker.. Här loppad ett antal gånger av nån anledning (önskar dock att den var längre i original), och mp3an verkar han ha tagit bort från hemsidan..
Facebook hit och facebook dit. Förstår inte poängen med skiten. Det har gått så långt att mitt ex sa till mig att jag inte hade något liv för att jag är programmerare och har en framtid, och hon sa då även att facebook var ett liv. FML
"Tekniken hit och sms dit och jävla skit hit och dit! HAR NI HÖRT ATT JAG ÄR FÖRBANNAD!?"
hahahha!