Fist of the North Star: Ken's Rage 2 utannonserat
Du är redan död, igen! AAAA TATATATATA! Missa inte den officiella tillkännagivanderullen.
#fist-of-the-north-star-kens-rage, #fist-of-the-north-star-kens-rage-2
Omae wa mo shindeiru
Hinjeeeeej inte samma grej igen, FZ! Ken säger "Du är redan död". Redan är här mou på japanska. "mou" eller "mō" kan man skriva med västerländska bokstäver för att beskriva (もう), som har lång vokal, men aldrig "mo" (も). Det är ett annat ord som bl.a. betyder "också", och passar inte ens in där grammatiskt.
Omae wa mo shindeiru
Hinjeeeeej inte samma grej igen, FZ! Ken säger "Du är redan död". Redan är här mou på japanska. "mou" eller "mō" kan man skriva med västerländska bokstäver för att beskriva (もう), som har lång vokal, men aldrig "mo" (も). Det är ett annat ord som bl.a. betyder "också", och passar inte ens in där grammatiskt.
Då litar jag på dig, och uppdaterar
By deciding what is right you ultimately end up blind.
Då litar jag på dig, och uppdaterar
Tumme upp. Det är ändå rätt roligt att ni skrivit samma grej i två FotNS-relaterade nyheter dock
Jag tog det från min käre kollegas nyhetstext, och han har inte bara varit i Japan utan har djupare kontakter där. Det är inte för inte det dyker upp större andel obskyra japan-artiklar från honom än från exempelvis mig ^^
By deciding what is right you ultimately end up blind.