Guardians of Middle-earth – Sagan om Ringen möter Dota
Aftonens andra Sagan om Ringen-tillkännagivande låter dig slåss med karaktäristiska hjältar och bovar. Spana in den första filmiska rullen hos oss.
#warner-bros, #lego-lord-of-the-rings, #guardians-of-middle-earth, #monolith-productions, #fear
Men fucking hell...
Visst lite tufft med ett LOTR moba, på konsol men för fan...
Kan det inte komma ett nytt LOTR RPG?
Har inte kommit något nytt på snart 8år med Third Age från 2004..
Och vad hände med Battle for Middle Earth 3?
Hoppas att det kan komma något av AAA klass iaf nu med en ny film i slutet av året.
Men fucking hell...
Visst lite tufft med ett LOTR moba, på konsol men för fan...
Kan det inte komma ett nytt LOTR RPG?
Har inte kommit något nytt på snart 8år med Third Age från 2004..
Och vad hände med Battle for Middle Earth 3?
Hoppas att det kan komma något av AAA klass iaf nu med en ny film i slutet av året.
Jaa Slaget om Midgård 3 är verkligen något som dom borde satsa på, och när vi ändå är där tycker jag att dom borde komma igång med The White Council också!
Man kan aldrig få för mycket Sagan om Ringen men vad tusan är det Sauron gör i slutet? Tar av sig hjälmen och är bara ett ljussken?
De e nog en liten biefekkt av att knö ner ett stort brinnande öga i en liten liten rustning.
För övrigt så verkar det ju som en najs ide, sagan om ringen är ju för övrigt asballt!
The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.
blev svintaggad på detta tills jag såg att det inte kommer någon pc version. kanske kommer nåt om det senare, men om det inte gör det så blir jag riktigt besviken. förstår heller inte hur man spelar moba-spel på konsol.
Never trust a game master with a big smile on his face
När får vi se The Battle for middle earth 3 istället för en massa skräp min mening? Lirade sönder tvåan.
Lirade också sönder tvåan. Ettan lirade jag också mycket men det hade sina brister. Tvåan var riktigt bra. Har ett Collectors Edition liggandes här någonstans.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Moba på konsol - good job!
Skulle kunna fungera utmärkt. Faktiskt förvånad att ingen har gjort det än. Eftersom du bara kontrollerar en hjälte kan det hanteras precis som ett action RPG med kontrollerna. Blir självklart inte samma click to target mekanik men det skulle absolut inte behöva vara en nackdel.
Tänk efter innan du dömmer ut
Moba på konsol - good job!
Skulle kunna fungera utmärkt. Faktiskt förvånad att ingen har gjort det än. Eftersom du bara kontrollerar en hjälte kan det hanteras precis som ett action RPG med kontrollerna. Blir självklart inte samma click to target mekanik men det skulle absolut inte behöva vara en nackdel.
Tänk efter innan du dömmer ut
iofs är det ju gjort så i blood lines champions, men det är ju inte direkt ett moba heller. Så det skulle kunna bli som bloodline champions + dota