Två olika sätt att marknadsföra Ghost Recon: Future Soldier
Å ena sidan satsar Ubisoft på hypotetiskt realistiska live-actionfilmen Alpha, å andra sidan satsar de på Ice-T:s hypotetiskt realistiska fru Coco.
#tom-clancys-ghost-recon-future-soldier, #ubisoft, #gears-of-war
Patetiskt.
Fint hur de photoshoppat in mynningsflammor i efterhand. Det är verkligen genant att höra henne svära om hur spelet inte är "för pussies" och visar samtidigt hur hon spelar med Kinect... herregud.
Nej, det här är sannerligen ingen marknadsföring som får mig att lätta på lädret.
Där slog de i sista spiken med klass, nu finns inte ett spår kvar ifrån de ursprungliga utvecklarna som en gång startade serien. Transformationen är fulländad med missledande live action reklam för idioter & out of fucking nowhere, en rapartists feta fru som låter sin blonda rumpa dallra för pengar, som marknadsföring! ^^
Är du här för att trolla?
Varken skrivet för att provocera eller trolla. Om du endast syftade på den citerade frasen så har jag möjligt missförstått innebörden, "de ursprungliga utvecklarna" låter kanske bättre. Oavsett så har detta blivit så löjligt att man måste få skratta åt det utan att vara ett troll
Varken skrivet för att provocera eller trolla. Om du endast syftade på den citerade frasen så har jag möjligt missförstått innebörden, "de ursprungliga utvecklarna" låter kanske bättre. Oavsett så har detta blivit så löjligt att man måste få skratta åt det utan att vara ett troll
Aha, ok. Jag syftade på ordvalet som jag citerade. För det mesta används det nedsättande och inflammerar ofta diskussioner.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Aha, ok. Jag syftade på ordvalet som jag citerade. För det mesta används det nedsättande och inflammerar ofta diskussioner.
Ja det lät faktiskt fel, redigerade mitt förra inlägg. Inte jag som gett dig minustummen förresten även fall det ser typiskt misstänksamt ut
Ja det lät faktiskt fel, redigerade mitt förra inlägg. Inte jag som gett dig minustummen förresten även fall det ser typiskt misstänksamt ut
Heh... ingen fara. Jag dör inte av någon nedåttumme. Om den som tummade ned mår bättre av det så bjuder jag på det.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Wtf dem brösten och sedan string i videon, borde ju nästan tas bort imo...
Sossefasoner! Trailern är riktigt kass men bara för att man får se lite täckta bröst och string så är det inte en anledning att ta bort trailern.
Dra inte in politiska partier i ett spelforum plx
Kan hända att du gör andra upprörda