"Framtidens vapen kommer att döda fler än någonsin"

Robot

"Jag oroar mig inte för en kille som vill kapa ett flygplan, jag oroar mig för killen som vill kapa alla flygplanen", säger Oliver North i Black Ops 2-dokumentären.

#call-of-duty-black-ops-2-2

TOYS Flashback

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Bra jävla trailer, som får en att tänka till lite

Detta är faktiskt ett CoD jag ser fram emot Har inte hänt på länge...

Medlem

håller tummarna för att framtidens vapen kommer ha rekyl och bulletspread

Intressant trailer! Nu tycker jag visserligen att de senaste spelen i serien vart lika givande som att sitta i en vadderad cell & tugga tuggummi men ny teknik är ballt, intresse återställt

Medlem

signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Kul att dom faktiskt försöker förnya sig lite till skillnad från IW och MW3.

Medlem

eller så oroar man sig för dagens vapen
http://vimeo.com/25118844
(en snabb film om Stuxnet, viruset som var designat att ta ned Irans atomkraftverk)

Medlem

Det här är ingen dokumentär, det är en promo för BO2.

Medlem

Det är väl bara bra att vi utvecklar ordentliga vapen.. Vi kan ju inte alltid förlita oss på att en kabel-tvreparatör och ett fyllo skall rädda Jorden när vi blir invaderade.

signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Intressant, intressant, inte bara vill de förnya serien men de vill faktiskt få fram en poäng med spelets story också... Jag vet inte om jag faktiskt gillar spelet, speciellt om gameplay är exakt lika än en gång, men guldstjärna för att de försöker göra något av denna mjölkade Activision-serie.

signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Det roliga är att dem försöker få Ano att se ut som fiender.

signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

Den stora faran finns inte i vapen, utan i de arga nördarna som kallar sig "Anonymous" och som ägnar sig åt att förstöra och jävlas med mänskligheten..

signatur

The Year was 2027..

1
Skriv svar