Uppdrag, ljud och föremål i Diablo III

Medlem
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Msiden:
Skrivet av showerguy:

Varför ska allt serveras på ett bord åt alla oss idag? Jag vill bygga bordet själv från grunden och servera mig själv. Så hårt ska det vara. Saknar den gamla goda tiden då man lirade igenom Halo 1 på Legendery.. tog mig veckor att klara av. Idag så sätter man sig bakom ett skydd och reggar fullt hp.

Det var nog samma sak för alla i alla sorts spel. För att bli bra och förstå så fick man möta dom bästa. Kommer själv ihåg första gången man lirade Cs. Alla var riktigt bra tycker man men jag fortsatte och möta dom och blev till slut bättre och förstod hur man skulle göra.

Helt annorlunda idag i alla spel, tyvärr. Hoppas att fler håller med.

Spela Inferno innan du säger att allt serveras på ett bord. Diablo2 var inte direkt svårare än Diablo3. Spela roll om du hade en jädra massa talents? man byggde ändå exakt samma träd som alla andra för det var optimalt bäst.

Regen finns i spel för annars skulle du 100% dö om du inte hade potions eller gick tillbaks till staden, och att gå tillbaks till staden låter ju som ett jävligt roligt val? Tycker du det låter hardcore att måste springa tillbaks? jag tycker det låter dumt och väldigt dåligt uttänkt.

Halo 1 och Counterstrike, vart tog Half-life vägen? Bästa fps spelet som någonsin gjorts!
Counterstrike är fortfarande ganska stort så du kan ju gå tillbaks och spela det om du vill ha ett spel där Skills,Aim och Reflexer är det enda som räknas

Jaha, så spelet börjar på Inferno? kul...

Nej det börjar inte på inferno, Men det är som sagt svåraste svårighetsgraden, och det låter på dom flesta grinande ungar att act1 normal är det svåraste som kommer finnas i diablo3 för dom är ganska osmarta :] Act1 normal var en lekstuga i diablo2 med, man bara kutade omkring

Medlem
Skrivet av Baloosan:

Har lyckats testa ett par timmar under lördagen. Ser inget fel i varken grafik eller ljud. Dock tycker jag att allt verkar så kraftigt förenklat. Level up görs automatiskt etc etc. Sen upptäckte jag något märkligt, i min förhoppning att det skulle kännas nytt och roligt föll jag snabbt in i en känsla av att "detta har jag gjort förr"... Vet inte vart känslan komemr ifrån men lite tråkigt tycker jag allt det är =/

Det var inte direkt svårt att välja stats eller talents i diablo2 och därför tog blizzard antagligen bort valmöjligheten att göra det, Samma sak med teleport scrolls och id scrolls, Enkelt men onödigt,
Jag tycker runorna är en bra replacement för talents, man kommer ändå bara köra typ samma som alla andra i talent trädet om det fanns

När man inte kan välja allt för mycket så blir dueller jämnare i late game om blizzard tänker införa arenor.

Medlem

Vore väl synd att säga att jag är imponerad, detta känns inte riktigt som Blizzard kvalité när det gäller animationer och texturer. Får hoppas sånt förbättras till retail.

Något jag gillar är dock run systemet, hur man ändrar en spell flera gånger om osv är genialt. Jag kommer garanterat att spela det, men hade förväntat mig så mycket mer från världens bästa spelstudio.

Medlem
Skrivet av Dralle:

Vore väl synd att säga att jag är imponerad, detta känns inte riktigt som Blizzard kvalité när det gäller animationer och texturer. Får hoppas sånt förbättras till retail.

Jag är en stor fan av Blizzard och har spelat de flesta av dess spel men jag undrar vart dessa grymma animationer och texturer kommer ifrån? Blizzard har många bra kvalitéer men texturer har väl aldrig varit deras forte, grym artwork och CG, ja men texturer, nja.

Medlem
Skrivet av Baloosan:

Har lyckats testa ett par timmar under lördagen. Ser inget fel i varken grafik eller ljud. Dock tycker jag att allt verkar så kraftigt förenklat. Level up görs automatiskt etc etc. Sen upptäckte jag något märkligt, i min förhoppning att det skulle kännas nytt och roligt föll jag snabbt in i en känsla av att "detta har jag gjort förr"... Vet inte vart känslan komemr ifrån men lite tråkigt tycker jag allt det är =/

Spela ett annat spel då om du vill slippa den känslan.

Medlem
Skrivet av Benreparn:
Skrivet av Dralle:

Jag är en stor fan av Blizzard och har spelat de flesta av dess spel men jag undrar vart dessa grymma animationer och texturer kommer ifrån? Blizzard har många bra kvalitéer men texturer har väl aldrig varit deras forte, grym artwork och CG, ja men texturer, nja.

Texturerna är faktiskt helt okej, men Diablo 3 använder en shader som gör att allting får samma effekt som "Smart blur" i Photoshop, vilket gör att allting blir suddigt. Blizzard gjorde så för att det skulle bli mer stilistiskt och se ut som en tavla.

Vill du ha mörkare och skarpare grafik? Använd en hardcore shader till ditt Direct ex. Kan tanka det här:

[http://darkd3.com/]

Medlem

Diablo 3 är ett bra spel, men det är inte roligt... Iaf inte för mig. Kanske börjar man bli gammal å sur.

Medlem

Själv får man inte ens igång den, utan det enda resultatet är Error 3003...

Medlem
Skrivet av Harpa:

Jag gillar hur folk dömer ut att folk dömer ut den kommande fullversionen av ett spel, som de endast testat i en mycket begränsad beta ^^
Lite lätt fånigt

Jag gillar hur folk dömer ut att folk hyllar den kommande fullversionen av ett spel, som de endast testat i en mycket begränsad beta ^^
Lite lätt fånigt

Jag gillar hur folk hyllar att folk dömer ut den kommande fullversionen av ett spel, som de endast testat i en mycket begränsad beta ^^
Lite lätt fånigt

Jag gillar hur folk hyllar att folk hyllar den kommande fullversionen av ett spel, som de endast testat i en mycket begränsad beta ^^
Lite lätt fånigt

"Beta is Beta"

Men det ändrar inte det faktum att spelet kommer vara väldigt likt hur det nu är i betan.

Så visst man ska inte gnälla "Spelet är buggit = det är sämst = Herpi derp.

Men man får ju en ganska så klar uppfattning om hur spelet kommer vara vid release ^^

signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Msiden:
Skrivet av Baloosan:

Det var inte direkt svårt att välja stats eller talents i diablo2 och därför tog blizzard antagligen bort valmöjligheten att göra det, Samma sak med teleport scrolls och id scrolls, Enkelt men onödigt,
Jag tycker runorna är en bra replacement för talents, man kommer ändå bara köra typ samma som alla andra i talent trädet om det fanns

När man inte kan välja allt för mycket så blir dueller jämnare i late game om blizzard tänker införa arenor.

MEn om det nu var så "enkelt" att välja talents i Diablo 2 och Blizzard tog bort det, om dom eller annat företag gör ett annat spel ska dom då ta till hänsyn Diablo 3 och inte låta spelarna välja någonting?

Så tex diablo 4 får du inte ens välja var du ska gå med din gubbe, för alla gick ju till samma ställen och slog samma fiender så det blev onödigt för spelarna att få "styra"?

kanske göra så att spelet styr gubben åt dig och går in i alla fiender och auto slå, trycka på en knapp och styra är ju meningslöst då större delen av spelarna ändå går på samma ställe på kartan och slår samma monster

Vars tar det slut med "enkelt" men onödigt?

Är iaf mina tankar. Vars går gränsen. Jag tar då heldre "allt" än "mindre" som leder till ingeting.

Medlem

Det är ganska lustigt hur "folk" beklagar sig över hur begränsat det är med skills i D3.
Jag är ganska kräsen själv vad gäller detta, tyckte det förstörde D2 att det fanns 1 optimal build för varje karaktär.

I D3 finns ju 4,872,378,613,560 olika "Builds", för att vara ganska exakt.
Så jag förstår inte riktigt vad folk klagar över

Skrivet av Blizzard-forum:

2,142,201,620,160 possible specs for Wizard
902,518,872,480 possible specs for Barbarian
1,221,054,932,160 possible specs for Demon Hunter
533,306,608,380 possible specs for Monk
733,296,580,380 possible specs for Witch Doctor

Matematik

Edit x4: Stavfelsnisse, slarvfelsnisse och massa andra nissar (och deras kusiner) var i farten.

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

spelet funkar inte för mig

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Det är ganska lustigt hur "folk" beklagar sig över hur begränsat det är med skills i D3.
Jag är ganska kräsen själv vad gäller detta, tyckte det förstörde D2 att det fanns 1 optimal build för varje karaktär.

Matematik

Edit x4: Stavfelsnisse, slarvfelsnisse och massa andra nissar (och deras kusiner) var i farten.

Hur tänker du då? Jag räknade på det förut och kom fram till att det finns ca 40-50 builds i D2 men i D3 kommer någon inom en månad lägga upp en guide med de perfekta runorna och skills. Så ja 40-50 vs 1. Beror ju på hur man ser det men D2 med sina 40-50 mot 1 måste ju vara sämre. Eller vänta finns det något som heter logiskt tänkande och förnuft i livet?

Ja isf dominerar D2. Snälla var den första som försöker rätta mig (scrolla upp o läs)

Medlem

haters gonna hate.. jag gillade spelet och tycker att det lever upp till föregångarna blev bara sugen på mer nu efter betan !

Medlem

Eftersom jag redan har skrivit av mig på officiella forumet för ett tag sedan då jag fick en key förra månaden så lämnar jag väl några småsaker här i aktning som störde mig mest.

Skill systemet är en blandning av bra och dåligt. Jag gillar att det ger en valmöjligheter men att man automatiskt får allt upplåst gör en till vem som helst i det hela och skrattar i ansiktet på hela idén med att skapa något unikt.

Att göra identification till ett endaste höger-klick tog musten ur hela upptäckarandan. Jag tror inte att ett endaste vapen kändes kul att höger-klicka precis.

Att låsa upp en town-portal skill spottar jag på, något av det hemskaste med spelet i designväg.

Det vi ser av akt 1 så har den en ganska rejäl avsaknad av slumpmässigt-genererad karta utanför grottor och inomhusmiljöer.

Jag är grymt besviken över alla skills med cooldown och hur resurs systemet har brutalt misshandlats till en gimmick för varje karaktär istället för att ha en grundläggande funktion.

Övrigt så är jag ganska kluven till klasserna. Å ena sidan gillar jag verkligen Monk men till andra sidan är jag inte helt nöjd över dynamiken som Witch Doctor/Wizard skapar, och saknar Paladin.

Överlag är jag besviken efter att ha kört igenom hela akten med alla klasser. Blizzard har helt klart förlorat en kund tills spelet har släppts och hela spelet kan köras igenom för att få en bättre bild av deras slutgiltliga tanke med spelet och hur det samverkar mot Inferno med mera.

Medlem
Skrivet av firsov:

Hur tänker du då? Jag räknade på det förut och kom fram till att det finns ca 40-50 builds i D2 men i D3 kommer någon inom en månad lägga upp en guide med de perfekta runorna och skills. Så ja 40-50 vs 1. Beror ju på hur man ser det men D2 med sina 40-50 mot 1 måste ju vara sämre. Eller vänta finns det något som heter logiskt tänkande och förnuft i livet?

Ja isf dominerar D2. Snälla var den första som försöker rätta mig (scrolla upp o läs)

Jävlar vad du är smart.. eller hur var det? Visa mig 40-50 builds till varje klass som klarar Hell i diablo2 Det finns en anledning till att folk bara använde ett fåtal spells och talents, För dom var det enda som var effektivt att använda

I diablo3 kommer inte alla använda exakt samma runor heller som du verkar tro för du kan ändra runor när du vill och du kan ändra dom efter vilka fiender du ska slåss mot.. sen så gillar nog inte alla spelare exakt samma runor..

Samt att man har 6 spells på sin actionbar samtidigt och 3 passiva på hög level som man kan byta ut och ändra med sina runor när man vill, Hur får du det till att folk bara kommer använda en build?

Inaktiv
Skrivet av starboy83:

Som jag skrev i en annan tråd här... Jag tycker att spelet ibland ser fult och gammalt ut. Speciellt inomhusmiljöerna, t.ex. i Tristam. Tycker att hjältarnas rörelser ser stela ut och utseendemässigt ser de lite väl WoWiga ut. Ibland känns Titan Quest till och med fräschare! Sedan förstår jag inte vad de har gjort med skillsträdet. Det är ju helt låst vad jag förstår. Man får inte välja vad man vill satsa på själv, vilket ju är halva grejen i den här typen av spel. Och man kan inte påverka hjältens stats heller. Det som är bra är alla röstdialoger, vilket gör att man blir lite mer intresserad och det känns mer levande. Även själva gameplayet känns bra med förenklat lootande, häftiga fiender, enkla kontroller. Kanske känns det ibland lite väl förenklat. Titan Quest tillät betydligt mer skills samtidigt, det fanns en fiffig funktion för att sortera ens inventory som jag saknar i D3 och man behövde inte "identifiera" föremål. Varför behålla en sån grej liksom? Ah, jag är besviken. Hade hoppats på så mycket mer efter dessa 12 års väntan...

Vadå inte välja att satsa på vad man vill?! Systemet de har nu ser till att det är PRECIS vad du får. Man låser upp skills och runor eftersom, vilka du kan skräddarsy när du vill efter behag med väldigt många kombinationer. ENDA skillnaden till hur det fungerade i D2, att man valde vilka skills som låses upp, är att du måste re-rolla om du vill testa en annan build. ENDA SKILLNADEN.

Skrivet av Hara:

Att göra identification till ett endaste höger-klick tog musten ur hela upptäckarandan. Jag tror inte att ett endaste vapen kändes kul att höger-klicka precis.

Och det var o så mycket roligare att köpa en scroll för en fnuttsumma gold, sen klicka på vapnet? De tar bort irriterande onödiga element. Men då kan man fråga sig varför de har oidentifierade objekt till att börja med. Men spelar det någon roll i det här läget?

Skrivet av Hara:

Att låsa upp en town-portal skill spottar jag på, något av det hemskaste med spelet i designväg.

Varför? Du låser upp det riktigt fort, och att ha det som en skill är långa vägar bättre, de det tar bort det onödiga tidsslöseriet med scrolls. Det var ju inte som att man någonsin fick slut, eller att det var dyra att skaffa fler... Än en gång; de tar bort onödiga element.

Skrivet av Hara:

Det vi ser av akt 1 så har den en ganska rejäl avsaknad av slumpmässigt-genererad karta utanför grottor och inomhusmiljöer.

Och de är hur många områden? Tristram + 2 gräsfält? De där gräsfälten har förövrigt en slumpad design. I alla fall när jag spelat nu i helgen, kanske var annat när du spelade? Och i så fall baserar du dina intryck på en utdaterad beta.

Skrivet av Hara:

hur resurs systemet har brutalt misshandlats till en gimmick för varje karaktär istället för att ha en grundläggande funktion.

Här förstår jag inte vad du menar. Får man be om ett förtydligande?

Skrivet av Hara:

Överlag är jag besviken efter att ha kört igenom hela akten med alla klasser. Blizzard har helt klart förlorat en kund tills spelet har släppts och hela spelet kan köras igenom för att få en bättre bild av deras slutgiltliga tanke med spelet och hur det samverkar mot Inferno med mera.

Det är en bra inställning. Att spela samma korta segment om och om, med bara en bråkdel av de skills som finns tillhanda, blir fort tråkigt. Alla borde tänka så.

Inaktiv
Skrivet av Salami:
Skrivet av Msiden:

MEn om det nu var så "enkelt" att välja talents i Diablo 2 och Blizzard tog bort det, om dom eller annat företag gör ett annat spel ska dom då ta till hänsyn Diablo 3 och inte låta spelarna välja någonting?

Så tex diablo 4 får du inte ens välja var du ska gå med din gubbe, för alla gick ju till samma ställen och slog samma fiender så det blev onödigt för spelarna att få "styra"?

kanske göra så att spelet styr gubben åt dig och går in i alla fiender och auto slå, trycka på en knapp och styra är ju meningslöst då större delen av spelarna ändå går på samma ställe på kartan och slår samma monster

Vars tar det slut med "enkelt" men onödigt?

Är iaf mina tankar. Vars går gränsen. Jag tar då heldre "allt" än "mindre" som leder till ingeting.

Skillsystemet i D3 är inte enklare. Som jag skrev i min tidigare post, är den enda skillnaden att du nu slipper göra en reroll varje gång du failar med en build eller vill testa en annan. Och folk klagar ju på grind i spel hela tiden, så jag trodde detta skulle vara ett välkommet system.

Men folk är kanske helt enkelt för dumma för att se hur bra det är, förblindade av nostalgi och konservativa syner på vad "hardcore" innebär.

Medlem
Skrivet av Msiden:
Skrivet av firsov:

Jävlar vad du är smart.. eller hur var det? Visa mig 40-50 builds till varje klass som klarar Hell i diablo2 Det finns en anledning till att folk bara använde ett fåtal spells och talents, För dom var det enda som var effektivt att använda

I diablo3 kommer inte alla använda exakt samma runor heller som du verkar tro för du kan ändra runor när du vill och du kan ändra dom efter vilka fiender du ska slåss mot.. sen så gillar nog inte alla spelare exakt samma runor..

Samt att man har 6 spells på sin actionbar samtidigt och 3 passiva på hög level som man kan byta ut och ändra med sina runor när man vill, Hur får du det till att folk bara kommer använda en build?

NEJ alla dom 40-50 klarar hell galant. Ska du räkna ut hur många builds det finns i D2 med samma formula folk har gjort till D3 kommer man nog upp i tredubbla andalet än vad D3 fick. Och du borde lägga ner o citera hela forumet. Visst du får stödja kampen för en idiotiserad spel industri om du vill. Gillar du när blizz håller dig i handen så visst.
Du riktar dig ju bara in på enstaka punkter. Jag sa även att jag inte gillar att gå i en rak korridor. Men detta är förstås ännu ett genialiskt drag av blizzard antar ja? Att vi inte ska få va på vår egen upptäcktsfärd o lubba runt utan gå dit dem bestämt att vi ska.

Antar att Call of Duty Mw 2 och 3 är de bästa spelen någonsin i din åsikt också?

Inaktiv
Skrivet av firsov:

NEJ alla dom 40-50 klarar hell galant. Ska du räkna ut hur många builds det finns i D2 med samma formula folk har gjort till D3 kommer man nog upp i tredubbla andalet än vad D3 fick. Och du borde lägga ner o citera hela forumet. Visst du får stödja kampen för en idiotiserad spel industri om du vill. Gillar du när blizz håller dig i handen så visst.
Du riktar dig ju bara in på enstaka punkter. Jag sa även att jag inte gillar att gå i en rak korridor. Men detta är förstås ännu ett genialiskt drag av blizzard antar ja? Att vi inte ska få va på vår egen upptäcktsfärd o lubba runt utan gå dit dem bestämt att vi ska.

Antar att Call of Duty Mw 2 och 3 är de bästa spelen någonsin i din åsikt också?

Du tar fram siffror ur arslet, samt klagar på ett system Blizzard har jobbat på i flera år med hjälp av massvis med feedback, utan att ha förstått vilka designval som tagit dem dit. Det är svårt att ta dig på allvar.

Medlem

Jag och 3 andra körde igenom det i Fredagsnatt. Vi har fan inte skrattat så mycket när vi har lirat tillsammans på ett bra tag. Och det skrattet va inte att det var dåligt, tvärtom, att det var jävligt kul och underhållande. Så det blir ett lätt köp från mig och polarna

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Kimpur:

Matematik

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4496520712
enough

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av firsov:

Du tar fram siffror ur arslet, samt klagar på ett system Blizzard har jobbat på i flera år med hjälp av massvis med feedback, utan att ha förstått vilka designval som tagit dem dit. Det är svårt att ta dig på allvar.

det är ungefärliga siffror som är rätt så rätt. någon citerade mig och länkade tidigare där någon hade räknat ut hur många builds det finns i D3 det blev rätt många siffor.

Okej de har jobbat på det i flera år och? Blir det helt enkelt ett bra system pga av det? Sen all den feedbacken kommer väl från wow spelare ändå.
eller har du något som inte kommer ur arslet och kan motbevisa att det inte gör det med någon källa?

@kimpur
Samma forumla till D2 skulle bli sjukt mycket mer än vad D3 fick. Tyvärr it's not enough

Medlem

Har spelat igenom betan med tre olika klasser på de amerikanska servrarna nu, och spelet ger mig ingenting. Det känns som att utvecklarna hela tiden vill hålla min hand och behandla mig som ett litet barn. Mest komiskt blev det när man skulle "identifiera" ett föremål - man högerklickar på det... okej dom vill alltså inte att man ska ha nån utmaning alls. Blir inget köp för mig.

Medlem

Har spelat igenom det ett par gånger, nu senast med Barb. Det var oerhört lätt med Barb jämfört med de andra klasserna tyckte jag.

Hittade en ny sak i options: elective mode. Ni som klagar på för lite valfrihet borde kryssa i den rutan, vet inte varför den inte är på som standard, kanske den är i den färdiga versionen.

Många verkar glömma att betan är 1/3 av act 1 och kanske mer bör ses som en längre tutorial..

Medlem
Skrivet av Oxide:

Mest komiskt blev det när man skulle "identifiera" ett föremål - man högerklickar på det... okej dom vill alltså inte att man ska ha nån utmaning alls. Blir inget köp för mig.

Ja, det var ju en underbar utmaning i tvåan då man var tvungen att bära på scrolls.

Man kände sig väldigt nöjd varje gång man lyckades högerklicka på scrollboken och sedan den utrustningen man ville identifiera. Ruskigt givande känsla. ^^

Medlem
Skrivet av Oxide:

Har spelat igenom betan med tre olika klasser på de amerikanska servrarna nu, och spelet ger mig ingenting. Det känns som att utvecklarna hela tiden vill hålla min hand och behandla mig som ett litet barn. Mest komiskt blev det när man skulle "identifiera" ett föremål - man högerklickar på det... okej dom vill alltså inte att man ska ha nån utmaning alls. Blir inget köp för mig.

Vill du hellre ha en plats ockuperat med identify scrolls i ditt inventory som gör samma sak? Skulle det göra det svårare eller mer utmanande? Helt meningslöst, tillför inget alls imho.

Många som verkar vilja ha kvar allt som var dåligt i tidigare spel, men man tycker såklart olika.

Medlem
Skrivet av firsov:

50 builds till barbar som klarar att köra igenom hela hell solo utan problem, show me!
Du kommer aldrig hitta 50 builds om du inte bara ändrar någon enstaka talent som inte gör någon skillnad alls för din spelstil och även om du bara gör det så får du svårt som fan att göra 50 unika builds som klarar hell. Talentsen är uppradade och du kommer ta nästan samma talents i alla builds. Du använder ungefär exakt samma skills för vissa är mycket bättre än andra, Hur kan du kalla det ett superior system över Diablo3? Diablo3 runor fungerar lika bra fast utan statpoints och skillpoints som är ganska onödiga för du gör nästan bara den build som funkar bäst, Varför måste du ha en jädrans massa talents och statpoints? Ska du ta int som warrior eller vadå? Man får det man behöver och antagligen skulle tagit själv.. I dueller blir det jämnare och man slipper retards som inte klarar sig för dom tar fel statpoints, Man får det man behöver och man slipper komma in i svårare svårighetsgrader med helt fel stat points som säkert många skulle göra, Byt runor och Skaffa gems om du vill ha fördelar mot fiender

Och jag spelar inte ModernWarfare2,Blackops,ModernWarfare3 för dom är bara mass kopierade spel från varandra och man får samma spel om och om igen om man köper dom, som antagligen du har gjort och sagt 'SUCK' samma skit som tidigare, Jag köpte MW2 och thats it, inget för mig

Medlem

Har kört betan nu sen i fredags lyckats klarat ut spelet med tre olika gubbar. Det börjar bli rätt så tråkigt nu att nötta betan nu.

Medlem
Skrivet av Oxide:

Ganska fint att du tror utvecklarna vill hålla dig i handen när du spelat av en icke 100% färdig version utav 1/3 act1.. Spelade du 1/3 av diablo2 act 1 normal och hade problem? Tror du att hela diablo3 kommer vara som början i act1 normal?

Det vi fått spela är bara en trial av första delen i act1.. Man kan inte dömma ett spel efter att inte ens fått spela något alls och vi har absolut inte spelat release date diablo3,Mycket kommer att ändras till release, Jag tror att sock och gems kommer tillföra mycket och sedan kommer säkert massa mer kul senare i spelet eller i expansioner där dom tillägger saker som inte kom med i release

Men Jag tycker också det är dumt att man kan identifiera själv och inte har identifierings scrolls, Det känns även som att cain är ganska onödig när han inte kan identifiera saker, Man hälsade ju på honom hela tiden Nu är han bara där för story.. Men du måste hålla med att det inte var en 'Utmaning' att identifiera med scrolls heh. Men jag vill gärna ha tillbaks scrolls

Skriv svar