Bioware: Behåll Mass Effect 3-sparfilen
Radera inte din sparfil från Mass Effect 3 efter du spelar igenom det senare i år, meddelar Bioware kryptiskt...
Kanske små expansioner gör det värt att behålla sparfilen, men jag behåller mina sparfiler ändå så.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Nästa tre delar i serien: "Mess Effect"...
Nej Nej NEj Nej!
Jag vill få ett avslut! Hatar när serier håller på i all oändlighet sen läggs den ner utan ett klokt slut!
Det är bara sjävplågeri! Vill ha ett klokt avslut.
Se bara på HALO 3. Det är sjukt öppet för en uppföljare. Att de är så greedy att de inte kan avsluta någonting...
Man blir matt....
Inga problem, slänger aldrig några sparfiler. Även om jag hade hoppats på ett episkt, absolut, definitivt och på alla sätt och vis slutgiltigt avslut på den här serien. Meh...
Men jag kan samtidigt förstå dem. De har trots allt knåpat ihop ett rikt universum som säkert skulle hålla för mjölkning i några decennier.
Varför inte? Skulle vara grymt med en ny trilogi, nya karaktärer men att det blir annorlunda beroende på allting shepard gjorde. Med tanke på det stora krig som kommer ske i trean så kommer nog "vad som helst" kunna hända.
ge mig en värdig uppföljare från första och skit i "fps" skiten som de gjorde i andra, första var så mycket bättre på alla viss!
Varför skriva "fps" när du vet det inte är ett "fps"? Skriv bara Shooter, Överaxladpangare, TPS eller Third Person Shooter som är det "riktiga" namnet.