Produktplacering aktuellt i Blizzards nya mmo
Det fanns reklam i Anarchy online om man inte betalade för det, det funkade ju rätt bra.
Den reklamen som fanns i AO var ju helt klockren, trots att jag hade möjlighet att stänga av reklamen så behöll jag det på, det bidrog på något sätt till stämningen, nu var det dock sci-fi och det passar ju betydligt bättre o ha sådant på posters o väggar då, om man jämför med typ ett spel som WoW, att ha en vägg med "Coca Cola, it's good for you!" på en vägg så hade det genast förstört all känsla.
Om det sköts snyggt och det dyker saker som en läskautomat med julmust, en ica-butik när man spelar (helt klart beroende på vad det nu är för spel, ofc) eller dylikt så har jag inget emot det. Om det kommer en massa erbjudanden, reklam under laddningstiden eller reklamavbrott; nej tack.
Lite svårt att sia om eftersom vi stackare utanför Blizzard inte har en susning om vad det ens är för spel. Fia med knuff, the MMO.
Jag tror inte det blir F2P oavsett mängden produktplacering eller reklam.
Jahapp, då blir det ju F2P och det är jag inte intresserad av, det var trevligt så länge det varade Blizzard.
Var inte orolig. Du kommer få betala månadskostnad alternativt engångskostnad + en real-money-auction-house beroende på hur stor succé det blir i Diablo 3 plus att du kommer få se in-game reklam.
Spelet kommer göra allt för att tömma din plånbok.
Och det kommer vara grymt kul och dundersuccé.
In Blizzard we trust. De har än så länge inte misslyckats en endast gång.
Har inget emot reklam inom spel sålänge det inte är något som som popups eller små banners som sitter och blinkar. T.ex skyltar eller affischer i spelet som smälter in med miljön ser jag bara som en häftig detalj. Ska bli intressant att se vad Titan blir för något, om det blir något överhuvudtaget.
Jag vet inte varför alla klagar så mycket. Ni behöver ju liksom inte spela spelet för att Blizzard gjort det.
Spelet låter helt OK och lär börja spela det när det släpps. Det lär vara en *Pay to Play* ifall dom ska fortsätta utveckla mera spel som expansioner till antingen SC2 och D3 Nuff said
Framtiden har man ju väntat på från Blizzard sen 1995 http://www.youtube.com/watch?v=QGZwGyKkIkw
med tanke på att vissa människor är för dumma eller för lata för att orka läsa ibland och tror sig det står något annat kan man ju inte bli annat än fundersam.
Hehe, fast det där tyckte jag var lite väl tydligt
Faktiskt inte. Varit med om fler gånger då folk varit rätt tappad och fått för sig att det ska handla om något sexuellt eller dylikt
med tanke på att vissa människor är för dumma eller för lata för att orka läsa ibland och tror sig det står något annat kan man ju inte bli annat än fundersam.
Hehe, fast det där tyckte jag var lite väl tydligt
Faktiskt inte. Varit med om fler gånger då folk varit rätt tappad och fått för sig att det ska handla om något sexuellt eller dylikt
Haha. Nej du, du hade fel den här gången