Street Fighter-tjejer mot Tekken-brudar
Senaste Street Fighter X Tekken-trailern bjuder på filmisk kamp mellan ikoner.
#street-fighter-x-tekken, #tekken-x-street-fighter
nice CG trailer, längtar efter spelet ^^
dock.. i mitten av trailern.. så tänkte jag helt random "Chicks with dicks" <.<... I don't know why.. kanske för att dom är coolare än alla manliga karaktärer i spelet/spelen... oh well.,. enough of that! XD... LÄNGTAR! <3
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Förvisso glad att dom släpper fighting lir till PC, men har inga bra minnen av Tekken, som jag minns som otroligt segt och street fighter känns likadant som när jag var helt fast i det på super nintendo tiden.
Men, är säkert kul att lira med ett gäng kamrater oavsett, om det nu inte blivit fanservice till en nivå då det är för pinsamt.
dock.. i mitten av trailern.. så tänkte jag helt random "Chicks with dicks" <.<... I don't know why.. kanske för att dom är coolare än alla manliga karaktärer i spelet/spelen... oh well.,. enough of that! XD... LÄNGTAR! <3
Eller så är du bara hentai?
Låt den delen av diskussionen sluta där!
Inget mer av sådana typer av anklagelser, inte ens på skämt, sänker stämmningen i tråden om ni ska dra in sånt.
Håller med om att fler trådar borde hållas renare än vad de får dras med nu, men det är nog ingen bra ide att börja det argumentet med att först posta "Chicks with dicks" lite klaver tramp för resonemanget.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Låt den delen av diskussionen sluta där!
Inget mer av sådana typer av anklagelser, inte ens på skämt, sänker stämmningen i tråden om ni ska dra in sånt.
Håller med om att fler trådar borde hållas renare än vad de får dras med nu, men det är nog ingen bra ide att börja det argumentet med att först posta "Chicks with dicks" lite klaver tramp för resonemanget.
S-stop being so tsundere, b-baka!