Julkalendern lucka 21 – FZ: A New Hope
Euron krisar och Saab kursar. Kan gamla hederliga FZ vara räddaren i den ekonomiska nöden?
Jag har hört att Vader endast dricker kaffe från Gevalia, lite tvångsmässigt. Stämmer det?
Det där är en vanligt förekommande faktoid (och Gevalia gör förstås inget för att rätta den...). Han dricker i själva verket mörkrostat blod från förslavade ewoker, faktiskt det han har i koppen i detta avsnitt.
Jag minns inte att Darth Vader hade en sån där präktig kagge.
Inget konstigt alls. Dödsstjärnan sprängdes, Darth gick in i väggen och började tröstäta choklad hela nätterna.
Han verkar också ha umgåtts ganska mycket med sin terapeut Fredrik; eftersom hans gångstil är mycket mer likt "stroll a lá Eriksson".
Have a good time!
Jag har hört att Vader endast dricker kaffe från Gevalia, lite tvångsmässigt. Stämmer det?
Det där är en vanligt förekommande faktoid (och Gevalia gör förstås inget för att rätta den...). Han dricker i själva verket mörkrostat blod från förslavade ewoker, faktiskt det han har i koppen i detta avsnitt.
På tal om det, Grattis på Namnsdagen Tomas! Fortsätt jobba nu.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett