Aion F2P-filmat
Lirade på releasen, köpte inte en månad till då jag tyckte spelet kändes alldeles för "halvdant."
Spelade healer "cleric" och aldrig varit med om något konstigare spel.
Ingen varning om hur mycket threat man gör på en enhet, tanksen kunde inte hålla aggro från mina heals ect.
Samt att stenarna/enchants på armorn inte verkade göra så stor skillnad, hade en polare som sockat bara +dodge rating, märkte ingen skillnad när han tog av sig allt sitt gear och satte på dodge grejorna.
Får se om de fixat till sig kanske?
Ser ut som Guild Wars 1.5 eller något liknande.
Lirade på releasen, köpte inte en månad till då jag tyckte spelet kändes alldeles för "halvdant."
Spelade healer "cleric" och aldrig varit med om något konstigare spel.
Ingen varning om hur mycket threat man gör på en enhet, tanksen kunde inte hålla aggro från mina heals ect.
Samt att stenarna/enchants på armorn inte verkade göra så stor skillnad, hade en polare som sockat bara +dodge rating, märkte ingen skillnad när han tog av sig allt sitt gear och satte på dodge grejorna.
Får se om de fixat till sig kanske?
Låter som att du bara har spelat WoW innan.....
GEt a grip.
Lär dig spelmekaniken i spelet du spelar istället för att förlita dig på verktyg.
Nej just det....då måste man vara mer aktiv och vaksam....
Jag spelade i totalt i över ett år och hade INGA problem med systemet och hur det funkade.
Man lärde sig hur mobseb fungerade......hus bossarna funkar...man lärde sig helt enkelt mekaniken i spelet.
Välkommen till verkligheten att alla inte skämmer bort sina spelare på samma sätt som Blizzard.....
Man kan köpa special edition på MediaMarkt för 40:- Den kostade typ 500:- förra året.