det mest illasmakande ni nånsin ätit eller druckit?
Pocky candy sticks!
Det eller en "Dare" blandning av mixad vitlök, kanel, rödvinsvinäger, kebabkrydda och öl.
Nej det måste nog ha varit Pocky'n.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Vaniljcola (coca cola). Fyfan vad äckligt. Smakar penicilin.
Wait whaaat? Enda jag drack innan diabetes högg mig.
Jag tycker att champagne är det vidrigaste jag någonsin druckit. Vin tätt inpå.
Whaaat? Champagne vidrigaste? Och du gillar cola vanilj? Hm.. vi har olika smak du och jag.
Have a good time!
Vaniljcola (coca cola). Fyfan vad äckligt. Smakar penicilin.
Wait whaaat? Enda jag drack innan diabetes högg mig.
Jag tycker att champagne är det vidrigaste jag någonsin druckit. Vin tätt inpå.
Whaaat? Champagne vidrigaste? Och du gillar cola vanilj? Hm.. vi har olika smak du och jag.
Cannot... compute...
Skolmat
Japp skolmat är hemskt!
Skolmat är "gratis"! Som högskolestudent har man verkligen retroaktivt börjat uppskatta fiskpanetter med filsås.
Vidrigaste? hmmm... kanske ett glas treolösning när man var liten. Fattar inte varför jag hatade det då, nu är det helt ok, nästan gott.
Skolmat
Japp skolmat är hemskt!
Skolmat är "gratis"! Som högskolestudent har man verkligen retroaktivt börjat uppskatta fiskpanetter med filsås.
Vidrigaste? hmmm... kanske ett glas treolösning när man var liten. Fattar inte varför jag hatade det då, nu är det helt ok, nästan gott.
beror nog oxå lite på vilken skola man går på osv.
vet skola jag gick på när jag var yngre hade rätt god skolmat, men den jag gick på senast så smakade maten spya. korv-måndag med ungstekt falukorv... fifan... man längtade fan till sopp-onsdag för då fan fanns det mjukt bröd iaf x)
Så kallad mat:
Bambalasagne! Sega pastaplattor med något torrt och intetsägande vegetariskt tomatsmet mellan. Toppat med geléartad "ostsås" som smakar mjöl och fastnar i strupen.
Dryck:
Theracough hostdämpande samt kaffe med socker i. Framkallar kräkreflexer
PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare