FZ listar höstens 10 hetaste spel
I en stor artikel berättar FZ:s redaktion om höstens tio hetaste spelsläpp – och varför du inte får missa dem.
#battlefield-3, #uncharted-3-drakes-deception, #diablo-iii, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #might-magic-heroes-vi-1, #dice, #call-of-duty-modern-warfare-3, #activision, #rocksteady-studios, #nintendo, #the-legend-of-zelda-skyward-sword, #ubisoft, #assassins-creed-revelations, #the-witcher-2-assassins-of-kings, #deus-ex-human-revolution-1, #rage, #demons-souls, #from-software, #dark-souls, #bioware, #dragon-age-ii, #star-wars-the-old-republic, #blizzard, #diablo-ii
Tror COD säljer bra .. Dock favoriserar jag BF serien .. Men tror att många kommer spela COD med,
För jämför man MP mellan spelen .. Så är det lättare att bara dra ett game då och då i COD och lyckas än vad det har varit i en BF serie ..
Aja återstår att se vad som händer ... Grymma spel i stora upplagor är iaf på G .. Det gör iaf mig glad : )
Kan ej skriva åäö
Har varit en bra mycket bättre spelår i år, än förra.
Nu väntas dom tunga spelen!
BF3 o Skyrim för mig!
Dark Souls, skönt med lite hack and slash rpg i soffan och eventuellt en öl att kyla strupen med :E
Det var nog en bra och rättvis lista på alla sätt men jag håller ögonen på andra spel faktiskt. Framförallt F1 2011 som släpps på måndag. Men även ICO& SoTC och Ultimate Marvel vs Capcom och (faktiskt) Silent Hill Downpour.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.