Batman: Arkham Citys bossar blir trovärdiga
I en fajt skulle Läderlappen golvat Gåtan med ett slag – därför blir deras strid snarare en intellektuell sådan.
#rocksteady, #batman-arkham-city
Fram med olika boss fighter alla behöver verkligen inte vara att puckla på. Dom kan ha en maskin man får förstöra för att sen ge han en fet snyting eller elchockar! Låter som en riktigt bra ide. ettan va ju så skoj!
Håller helt med Rocksteady om det, vore dock synd om man inte får se dem i spelet, utan bara få höra dem i högtalarna :\ Men du för fram en ganska rolig sak Hakufu vad sägs om dödsrobot
För att spel ska vara kul ^^
"så vi måste se till att nån som Gåtan inte plötsligt utvecklar superkrafter bara för att det passar gameplay"
Var det inte exakt det dom gjorde med Jokern i första spelet?
Exakt vad jag tänkte också, vilket i mina ögon var den största bristsen i första spelet...
Vi får se hur de löser det i Arkham City, köp dag 1 är ju dock garanterat!
Jag skulle önska att de skippade bossfajterna, de tillför bara frustration, skulle vara intressant om man kunde hitta på ett annat koncept istället för att det alltid ska vara en "slutstrid".
https://www.youtube.com/embed/k32ELE9qZJ8
Men varför är catwomans moves så jädra snabba. Ser ut lite som gamla spindelman spel där all fighting går i turbo. Hoppas dom inte sabbar det här nu
Tyckte själv catwoman striden såg skit häftig ut, mer speed än kraft jämfört med batman. Bra tänkt där med bossarna, men "i verkligheten hade batman..." är lite roligt sagt :P.
The Riddler skulle nog inte klara av att slå sig själv...
Känner att jaga snart måste ta itu med arkhams asylum så att man är redo för det här. Fattar inte riktigt varför jag inte lirat det ännu, men men man har ju något kul att se fram emot då iaf för övrigt lite kul att näma batman, gåtan och verklighet i samma mening
Fram med olika boss fighter alla behöver verkligen inte vara att puckla på. Dom kan ha en maskin man får förstöra för att sen ge han en fet snyting eller elchockar! Låter som en riktigt bra ide. ettan va ju så skoj!
Håller helt med Rocksteady om det, vore dock synd om man inte får se dem i spelet, utan bara få höra dem i högtalarna :\ Men du för fram en ganska rolig sak Hakufu vad sägs om dödsrobot
hehe ja men lazer som kommer ut ur ögonen? så får man ha en spegel och pricka han?
hehe ja men lazer som kommer ut ur ögonen? så får man ha en spegel och pricka han?
Ingen dum idé, och så spelar det lite sån där glad hjälteaktig musik
För att spel ska vara kul ^^