Vinn Razer- & Starcraft 2-prylar för över fem tusen!
Råkade göra ett skitfel nu när jag kollar. Blir ärligt talat ledsen att jag ska vara ute på ett skitfel istället för min motivering. =/ Jag ville så himla gärna vinna. Lycka till alla andra. ;;-;;
Jag gillar att ha ett öppet sinne, men folk insisterar på att trycka in saker!
Jag vill byta svar på en fråga :'(!!!!!
(pga att razer har satt några möss på ett annat ställe och inte under möss<------------)
Välkommen till min värld.
Tack, nu bör båda svaren räknas tycker jag...
Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.
Vinner jag inte nu utan det blir någon motivering såsom "Razer är som magi" som vinner återigen, då blir jag faktiskt ledsen
När vann en sån senast?
Det var ett tag sedan men jag vill minnas att det var en grafikkortstävling där en motivering i stil med "3dfx är som magi för din dator" vann.
Vinner jag inte nu utan det blir någon motivering såsom "Razer är som magi" som vinner återigen, då blir jag faktiskt ledsen
Jag tror inte heller du vinner med ditt gnäll
Jag har tillräckligt med förtroende för FZ för att tro att de väljer vinnare beroende på motivering, inte efter vem som som bugar djupast åt dem på forumet.
Att du sedan tror de försöka fuska fram vinnare bland sina favoriter får stå för dig.
När vann en sån senast?
Det var ett tag sedan men jag vill minnas att det var en grafikkortstävling där en motivering i stil med "3dfx är som magi för din dator" vann.
Låter inget vidare, det håller jag med dig om. Men du kan trösta dig med att det i så fall var ett sällsynt undantag, vi slumar aldrig vinnare i den här sortens tävlingar.