Nytt Assassin's Creed i år
Assassin's Creed: Brotherhood säljer över 6,5 miljoner exemplar.
#ubisoft, #assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-ii, #assassins-creed-bloodlines
Precis va! Hosta upp PC verisionen innan ni börjar med någe nytt va! Tycker typ jag va! Eller!? Va? JO DET GÖR JAG!..... va!
Mm precis, gör det bara... skit i oss PC-ägare
börjar störa mig otroligt på Ubisoft när de ska göra såhär, Släpp spelet innan ni påbörjar ett nytt :/
Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"
Mjölk verkar bli ett trendord 2011.
Jag ser fram emot fortsättningen på den välsvarvade storyn och fler uppdrag à la Castel Sant'Angelo, bara de ser till att trycka in mer nytt mellan släppen. AC2 och Brotherhood var lite för lika innehållsmässigt för att berättiga ett pris på över 600 kr.
Känns som att många har börjat missbruka ordet mjölkning. Att mjölka är väl snarare att göra ett större antal värdelösa spel (spin-offs) tills köparna inte längre är intresserade. Att släppa ett spel per år ur en serie som känns mer än okej finns det väl inga fel med? Riktig mjölkning skulle i så fall vara Guitar Hero, Band Hero, DJ Hero (hela Hero-konceptet) samt spel som inte utvecklas överhuvudtaget.
Jag gillar denna serien stenhårt. Trots det pallar man inte sträckspela alla delar. Jag väntar med mitt köp tills jag blir sugen på nästa del osv. Så kan dom mjölka sin ko ut och in under tiden om dom vill.
Dom borde ha flera serier som de kan varvmjölka och lägga mer tid i varje titel. CoD spyr man ju snart på trots deras framgång...titel korvstoppad med mjölk!
Känns som att många har börjat missbruka ordet mjölkning. Att mjölka är väl snarare att göra ett större antal värdelösa spel (spin-offs) tills köparna inte längre är intresserade. Att släppa ett spel per år ur en serie som känns mer än okej finns det väl inga fel med? Riktig mjölkning skulle i så fall vara Guitar Hero, Band Hero, DJ Hero (hela Hero-konceptet) samt spel som inte utvecklas överhuvudtaget.
This.
Så länge Ubi fortsätter med att förbättra, putsa och förfina med varje AC-spel tycker jag inte man kan kalla det mjölkning.