Star Wars: The Old Republic
Förra veckan släpptes Cataclysm och genrens starke man tycks ohotad. Men efter att ha spelat de sex första timmarna av The Old Republic är vi inte alls lika säkra på att framtiden enbart stavas WoW.
#world-of-warcraft, #super-mario-64, #half-life-2, #star-wars-the-old-republic, #bioware
Låter helt klart lovande, och om det inte vore för att jag är emot månadskostnad och därav kommer hålla mig till gw2 när det släpps så vore det här något som jag helt klart skulle kolla upp. Trots att jag inte sett en enda star wars film xD
Inte för att vara taskig eller nått men hur kan man finnas i denna värld utan att ha sett NÅGON star wars film. Det är ju nästan ett måste här i livet.
One shot One kill [OSOK]
1 - 0 Massively vs FZ
http://massively.joystiq.com/2010/12/15/hands-on-with-swtors-...
Tveksamt om jag "tror" på FZ här.
Gameplay filmerna har sett förskräckliga ut!
Däremot är spelet bara ett steg: att hålla en balans, nya patchar och servrarna igång är nästa steg som jag tvekar om LA/EA/Bioware klarar av.
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Verkar förjävligt, men det var väl knappast oväntat.
Att man har en röd tråd att följa kan ju vara som i Age of Conan's startområde... Det var ju en grym kännsla där och funkade som i ett singleplayer spel. Det låter ju lite så här med, och kanske bara är så i starten?
Eller kanske som i Lotro där det finns en questserie med filmsekvenser och "röd tråd" och sen är resten av questarna vanliga grind och springpojke?
Ett MMO behöver mer frihet än att allt ska föja den där tråden iaf.
Både denna och Massivelys recension ingav ju iaf hopp
Alla som nu klagar kan ju gärna klaga när dom testat spelet, finns ingen poäng att göra det i förhand då ingen testat det.