PC-versionen av NfS: Hot Pursuit får ingen DLC
Criterion meddelar att de olika DLC-paketen som finns eller är på väg till konsolvarianterna inte kommer till PC. Anledning? Begränsade resurser.
#need-for-speed-hot-pursuit, #criterion-games
Bryr mig inte om DLC till detta spelet. Bara inte andra företag tänker som dessa idioter så blir jag nöjd.
Var ju likadant med War For Cybertron, dem DLCs tillgängliga för konsolspelare finns inte på PC vad jag vet.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Begränsningar, skitsnack.. säg sanningen istället... PC är så hårt utdömd...
fler o fler skiter i PC överhuvudtaget nu...
snart kommer man bara till att
spela multiplayer spel på PC.
alla Singelplayer spel släpps till sketna "xbox360" "PS3" låt oss PC användare oxå njuta lite...
Peace Out
//Peace out
Folk borde kolla på CD project och vad dom gör med The Witcher Singleplayer till PC främst
Begränsningar, skitsnack.. säg sanningen istället... PC är så hårt utdömd...
fler o fler skiter i PC överhuvudtaget nu...
snart kommer man bara till att
spela multiplayer spel på PC.
alla Singelplayer spel släpps till sketna "xbox360" "PS3" låt oss PC användare oxå njuta lite...
Peace Out
Fast.. Sanningen är ju snarare att PC blir större och större just nu.
Var samma med Burnout till PC, även där va det Criterion. Dock, även EA. Anyhow, sånt här gör mig sur och jag skippar spelet rakt av. Vill de inte ge mig mera att köpa, ne då ska jag inte köpa alls.
Det är väl EA som bestämmer detta och inte Criterion. Så gnäll inte på Criterion.
Du tror väl inte att EA sitter och säger till Criterion att de inte får göra DLC till PC'n? Det tar ju beslut efter diskussioner med Criterion och vad de estimerar att de kan göra med vad de har i budget.