WoW: Cataclysm har releasedatum
Har det inte släppts än? Jag tycker att jag har hört förhandsittar/sneaks/trailers/bilder/etc etc om detta i minst ett halvår...
Blizzards dogma är ju "when it's done"
Jo, jag vet. Men det brukar väl ändå inte släppas så mycket "snart är spelet klart"-bilder(?). Det tog väl ändå ett tag innan det t ex släpptes bilder på SC2.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Har det inte släppts än? Jag tycker att jag har hört förhandsittar/sneaks/trailers/bilder/etc etc om detta i minst ett halvår...
Blizzards dogma är ju "when it's done"
Jo, jag vet. Men det brukar väl ändå inte släppas så mycket "snart är spelet klart"-bilder(?). Det tog väl ändå ett tag innan det t ex släpptes bilder på SC2.
Det har varit i Beta ganska länge. Det finns inget NDA där vad jag känner till så det sprutar ut material från spelare typ.
Blå post om detta!
http://www.mmo-champion.com/content/1999-World-of-Warcraft-Ca...
Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly
Reiker .. Nej . Min förväntning gick ner ungefär 20 % ..
Vad gör det för skit med spelet :S ...
Sigh
Kan med gott samvete säga att betan är fruktansvärt rolig och får mig att längta som fan till retail, även den riktigt skumma men riktigt roliga gobling startzonen som filmen kommer ifrån.
Är det Super Mario Kart? Jävla barnspel.
Med den dumma kommentaren visar du ju verkligen hur mogen du är. Undra vad för spel som passar dig, Lego Starwars kanske?
tror faktiskt dåliga rymd rpgs är hans grej, vet inte men det är någon random gubbe på hans bild
Reiker .. Nej . Min förväntning gick ner ungefär 20 % ..
Vad gör det för skit med spelet :S ...
Sigh
Kan med gott samvete säga att betan är fruktansvärt rolig och får mig att längta som fan till retail, även den riktigt skumma men riktigt roliga gobling startzonen som filmen kommer ifrån.
Tror jue inte att det e kasst , Men känns inte som wow liksom . Om man tänker tebax när man typ bara kunda rida en häs och en snabb häst. : /
Och epic var epic att få
Kan ej skriva åäö
Införandet av CC behovet lär väl bli ett bryskt uppvaknande för många nyare spelare som inte har varit med om WoW vanilla. Det är riktigt kasst att man i dagsläget bara kan nuka ner varenda boss i HC:s utan att behöva oroa sig över något annat.
Så Länge min chef låtsas att jag har hög lön, låtsas jag att jag har mycket att göra