Ny Colin McRae: Dirt-trailer
Ja det var rätt så rejält stor skillnad mellan förra filmen och denna. Om spelet hade haft samma grafik som CGI filmen och samma fysik då hade jag köp det...synd...att det inte blev sant..
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Nu är vi i verkligheten, spelet såg dock helt okey ut! - men hade det varit in-game igår hade jag som sagt gråtit och sagt, ÄNTLIGEN. Då hade PS3an fått mina sura cash på dirren.
Nu gick vi genast tillbaka några generationer igen ;). Och för er som inte ser skillnad på denna och renderade, stackare
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Vafalls, vad är det för bil omkring 01:00-01:01 in i filmen?
Supersportbilar på grusvägar. Det är grejjer det
http://www.dtek.chalmers.se/~stolpep/mcrae.jpg
Vafalls, vad är det för bil omkring 01:00-01:01 in i filmen?
Supersportbilar på grusvägar. Det är grejjer det
Supersportbil?
Det är nog med största sannolikhet en Lancia Stratos, världens första rallybil som byggdes specifikt för rally (som allas våran Rallygård fick köra ).
Jag tror att den här videon är en kombination av CG och in-game, jag tvivlar på att de har gjort det så pass detaljerat i cockpit att man kan läsa kartisens noter och se honom bläddra.
Oh thou that see'st our sorrow, it follows us even thus;
For today we are Gods, but tomorrow pray Hell have mercy on us
Najs, ser jäkligt snyggt ut. Kan bara hoppas att det är den rätta kartläsaren också. Utan Nicky Grist som co-driver så är det inte ett äkta Colin McRae spel imo
long straight, in to 3 medium left, narrows, over crest in to... *ryser*:heart:
How can we win when fools can be kings?