Film: Köp mark och bygg hus i Vanguard
Spelet är dock fortfarande en Beta, så vänta några månader innan du köper för att slippa bli besviken på nerfar och buggar o annat dylikt
Tramsigt att bli besviken på såna saker, de som brukar gnälla är dom som haft uber klasses som tagit lika många motståndare solo som en mindre grupp
Tycker inte det känns som en beta mer, personligen tycker jag det börjar kännas som ett ordentligt spel nu (men yes, det finns ett par grejer kvar som bör fixas).
..och oavsett vilket - din char expar ju, så även om det är en beta i vissas ögon så du avancerar..sen när den väl anses vara en 1.0 så har du ett försprång
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
argh, om spelet skulle varit bättre hade jag kanske börjat lira't.. egna hus är <3 minns när man satt uppe halva natten och dekorerade ens hus i starwars galaxies
egna hus är <3 minns när man satt uppe halva natten och dekorerade ens hus i starwars galaxies
japp!
hus är helt klart underskattat hoss utvecklare.
swg och uo var underbara på sånt
Tycker Vanguard har några poänger som jag ser är lockande i tex ett mmo, tyvärr tycker jag det lider av för mycket eq2-avkommor att jag hellre undviker det... Får ta mig tid att testa trialen nån gång och dömma efter det. Synd att man inte fick större nys om SWG innan det var för sent, vad jag hört så här i efterhand verkade det ju najs
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles