Gears of War fortsatt populärt online
Trevligt! Bra gjort Epic games. Ska ta en dag och spela genom GoW hos någon kompis, börjar bli sugen och se vad som gör spelet så bra. Har bara spelat första banan på jobbet veckan innan det släpptes.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Trevligt! Bra gjort Epic games. Ska ta en dag och spela genom GoW hos någon kompis, börjar bli sugen och se vad som gör spelet så bra. Har bara spelat första banan på jobbet veckan innan det släpptes.
Epic Games har väll inte gjort God of War? :evil:
God of War kom ut innan Gears of War. alltså GoW = God of War. Enkelt.
Sluta dumma er, spela roll om God of War var först med initialerna GoW. Ni vet mycket väl att redmac syftade på Gears of War. Herre gud säger jag bara.
Vissa har fördelar. Spela på jobbet. Tsss
jo men detta var på lunchen, annars är det arbete.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
får jag oxå spela R6:Vegas nån gång?!
copy paste från xbox360 versionen lite snabbare please, hur svårt kan det vara!
Vem FAN är så dum som du då? Tänk på sammanhanget förkortningen används i. Man lackar på besserwissrar som dig.
HL2 kan lika väl ha betytt "Hal lever typ 2" innan Half-life 2.
En styck signatur.
Vem FAN är så dum som du då? Tänk på sammanhanget förkortningen används i. Man lackar på besserwissrar som dig.
HL2 kan lika väl ha betytt "Hal lever typ 2" innan Half-life 2.
Du behöver inte bli så arg bara för jag skriver något du inte håller med om. jag diskuterar gärna det här vidare med dig, men då får du ta det lite mer lugnt. fortsätt gärna skriva i denna tråd eller skicka mig ett PM. :heart:
Va?
2 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
Va?
lär ni er inte läsa i skolan?
läs nyheten, om du vill ha hjälp med det får du fråga mor din, dvs om nu inte analfabetism går i familjen.