Gran Turismo HD mot världen
Realistiskt? Jo, det är ju jätte realistiskt att åka in i en avspärrning i 200 knyck utan att det blir en skråma på bilen..
Men visst, det är snyggt...
Ash du han före.. Det är inte blurrig bakgrund av en slump.
Hade hellre sett en upphottning av miljöerna. Tror inte ja är ensam att tycka så heller.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Tänk att på detta är bara en läcker liten appertizer för kommande GT 5
:'(
..detta är ju fortfarande Sugar Daddy när det kommer till vem som visar var skåpet skall stå när i avsende grafik och kör simulation.. ingen har kommit ikapp och snart får vi fölrhoppningsvis en ny standard med GT 5.
"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"
o_o;
Jag såg fan inte skillnaderna direkt när jag titta. Men sen att bakgrunden skulle bli bättre? Nja varför?
Det är ju menat att det ska vara fotograferat med höghastighetskamera. Du får blurriga bakgrunder då. Så jag tycker fan bakgrunden är bra den med. Sen att den ser extra blurrig ut på vissa delar är en annan femma.
Men fortfarande grymt snygg grafik
o_o;
Men sen att bakgrunden skulle bli bättre? Nja varför?
Det är ju menat att det ska vara fotograferat med höghastighetskamera. Du får blurriga bakgrunder då. Så jag tycker fan bakgrunden är bra den med. Sen att den ser extra blurrig ut på vissa delar är en annan femma.
Vaja menade säga.. hade bilderna föreställt en stillastående bil... hade det synts vilka som var renderade pga bakgrundens lägre upplösning (som då är ren och oblurrad)
Så tycker jag förövrigt att dom borde fördelat lite mer kraft på miljöerna istället för enbart bilarna. (FÖR ojämn kvalla nu).
Men de är inte helt åt skogen... snyggt ändå.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
..detta är ju fortfarande Sugar Daddy när det kommer till vem som visar var skåpet skall stå när i avsende grafik och kör simulation.. ingen har kommit ikapp och snart får vi fölrhoppningsvis en ny standard med GT 5.
Nja, själv så tycker jag att Forza både kom ikapp och gick om GT 4... men du vet, smaken är ju delad
o_o;
Jag såg fan inte skillnaderna direkt när jag titta. Men sen att bakgrunden skulle bli bättre? Nja varför?
men en höghastighetskamera får du inte blurriga bakgrunder/bilder.. finns ju höghastighetskameror som som tar 5000+ frames per sekund.