Overlord-demo på Xbox Live Marketplace
"Förbered dig på att lockas, förtrollas och bli förförd i din önskan att bli Overlord. Hur korrupt du blir beror helt och hållet på hur du agerar i varje situation. Dina handlingar påverkar hela spelvärlden. Med din otroliga kraft och styrka samt en mängd onda följeslagare som utför din ondska, hur kan du säga nej till att bli den ultimata despoten? Tänk ondska, föd ondska, kontrollera allt!"
Hej, vi är alla sexton år gamla.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Det var helt ok, tyckta bara styrningen var lite halv keff, Overlorden var lite trög i rörelserna, och kameran var lite knepig av sig, men sånt kanske blir fixat innan release. Annars var det faktiskt helt ok, har potential. Nåt som inte har potential alls, vilket jag testade idag också var "Hour Of Victory". Det var totalt värdelöst, fattar inte ens hur dem vågade släppa en demo på det där, lär dem ju ha skrämt iväg många köpare, men kanske dem tycker/tror att det är bra??? Sorry for ot.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Värst vad alla stör sig på kameran, ni vet väl att ni kan centrera kameran bakom gubben genom att trycka på LB? Tycker de är mycket bättre att kunna styra minions med spaken än kameran, man får mycket mer nytta utav dom på de viset. Blir nog ett köp för min del, påminde lite om Fable.