Vinn Call of Duty 4 hos FZ
Varning! Tävla inte! Ni riskerar att vinna ett skitspel!
Varning! Läs inte! Ni riskerar bli utsatta för kvalificerat skitsnack!
CoD4 är utan tvekan årets bästa actionspel och MP. Förbannat jävla bra slut också!
Han försöker bara få färre att tävla för att han själv ska ha större chans. Har inget annat än hört bra saker om det.
I'm a snake, follow me!
Toppenspel, utan tvekan
Men spela gärna multiplayer på 360 istället. Infinity Ward klantade sig lite och gjorde så alla stats ligger clientside, istället för serverside (som Battlefield-spelen), så det tar några minuter så har man en fullt maxad level 55 profil.
Inte så himla galet ondskefullt kanske, men för oss som gillar själva levlingsprocessen så känns det lite meningslöst när man helt enkelt kan låsa upp allt på en gång
Nåja. Lycka till i alla fall. Singleplayerdelen är av absolut högsta klass
Kan väl inte vara så svårt att minnas om du varit med i tävlingen eller inte...?
Kan väl inte vara så svårt att skriva något liknande "påminnelse"?
Äh, inte så petigt.. men det kan bli lite förvirrande, man vet ju inte hur ni har tänkt.
"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"
Kan väl inte vara så svårt att minnas om du varit med i tävlingen eller inte...?
Kan väl inte vara så svårt att skriva något liknande "påminnelse"?
Äh, inte så petigt.. men det kan bli lite förvirrande, man vet ju inte hur ni har tänkt.
Håller faktiskt med. Jag vet att jag svarat på tävlingen men när jag går in på sidan och får upp ett nytt tomt formulär trodde jag direkt, "Aha, min ansökan gick ej igenom, dags att göra om det" Men när man väl klickar på "Skicka svar" så får man upp att emailadressen redan är använd. Som sagt, skrev att det är en påminnelse eller gör så att när man kommer in på sidan står det direkt att man redan deltagit. Rätt ska va rätt och inte alls speciellt svårt att göra :).
Svarade metvetet fel på en av frågorna.. Dumt, jaja får hoppas att jag inte klantar mig inför nästa tävling
Ja de kanske var lite fel uttrycket, men jag klantade mig, viste svaret men klickade i fel ruta