FZ Poll: Har du ett DirectX 10-kort?
Den som tror att en student som tvingas betala hyra m.m har råd med ett sprillans nytt grafik-kort är pantad.
Jag har ett med DX10 stöd, dock använder jag inte DX10 då dom vägrar lägga de i XP, jag vägrar köra Vista så
Samma här, använder det bara för DX9, Vista får vänta ett tag till tycker jag. Tycker det skulle ha varit bland alternativen dock, att man har DX10 stöd och använder det eller att man har det men inte använder det.
/ LordDaimos
Den som tror att en student som tvingas betala hyra m.m har råd med ett sprillans nytt grafik-kort är pantad.
Jag har inget jobb och ingen som helst inkomst i stort sett för tillfället. Men jag hade råd med en dator för 20k.
Det handlar om planering och prioritering. Otroligt idiotiskt köp men... man lever ju bara en gång.
Jag ser inte pollen, hur som helst.
DirectX10 är en stor skillnad. Min dator har Vista och Nvidia Geforce 8600.
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Kör 8800GTS så , svar ja, på den frågan. Kör dock bara DX9 då jag HATAR Vista och hittills gör DX10 lyckligtvis inte så stor skillnad att jag verkligen känner mig tvingad att byta... Fasar för den dagen jag måste dock! Var rädd att Crysis var den dagen, men det visade sig ju fungera bra med Dx10 effekter i DX9 med HURRA!!!
Har ett 8800GTX som införskaffades för nästan ett år sedan. Köpte det enbart för DX9 prestandan som fortfarande är ruggit bra i alla spel (fram till Cysis då dvs ).
Men huruvida DX10 kommer att revolutionera spelen framöver har jag svårt att tro, kör sjäv med vissa "DX10 only" effekter i Crysis i XP.
Även swecklockers hade en artikel om det, då i samband med Crysis demot som visade att "DX10 effekter" funkade i DX9:
Samma sak med DX10.1 som av de flesta speltillverkare, nvidia och även MS har "nerhypat".
How can we win when fools can be kings?