Vad hände med julklapparna?
Enda sättet att bli nöjd med julklapparna är att köpa sina egna.
Mycket gladare jul sedan man började överaska sig själv med presenter. Visst, känns lite Mr Bean över det hela, men fan så optat
jag fick en usb rocketlauncher...
Jag med :)! Rolig leksak :D.
-Samsung 226BW "22" skärm (mumma)8)
-Komplett Gamer i30 (ännu mer mumma)8)
-Böcker
-Dvd-rw skivor
-Pennor & anteckningsblock
-Ficklampa
-Jag glömde!:$ jag fick också ett skychallenger kit 8) [http://www.hobbex.se/p/productmenu,12.130/pid,2409/t/product....]
AAAHHHH! Härligt för en 13:åring som mig ;).
Domedagen* om två veckor :evil::down:
* skolstart
Sovjetunionens roliga historia (skämt från Sovjet diktaturen + lite fakta om den)
En bok till (måste bytas dock)
Simcity societies
Två tröjor
"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org
Fick:
-Parfym
-Kläder
-Biokort
-Ratchet & Clank - Tools of destruction
-Lava lampa (ÄNTLIGEN, efter 10 års väntan)
-Mer kläder
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
- Playstation 3 med spelen:
Assassin's Creed.
Heavenly Sword.
Samt en extra PS3 kontroll.
- Kläder
- Pengar
- Trisslotter, dock ingen vinst :'(
- Väckarklocka (gamla funkade inte xD)
- Soft lurvig mattaversion (Varmt om fossingarna <3), inte så värst stor, men stor nog.
- 2 Böcker
Fick, en 3000 för att betala min nya dator som kostade 17 ^^. Sen en 500 spenn, trislotter, kläder. Choklad i mängder. Och så köpte jag crysis för 350 spenn för 500-lappen. Och en keramiktomte som jag fick av gudföräldrar där det låg 200 kr i ^:) jodå. Det var en bra jul, bara att jag inte fick NÅGON julkänsla. Men prestänterna var bra.
Jag fick en ipod nano på 8 gb och en massa, massa kläder. Fick dessutom massa pengar, nyra hörlurar till datorn och elder scrolls oblivion game of the year( kanske lite gammalt men kul e det:D). Köpte ny usb-mus för en del av pengarna och så fick jag en massa böcker=).
Fick också en riktigt trevlig jul med familjen=).