frostwolf rep
du kan bara få rep i AV. sedan finns en del quests som alla ger runt 100-200 rep. finns typ 5-6 i alterac mountain, vid AV instance entrance. sedan så finns det ett par stycken i huvud basen och sedan finns det en vid varje faktions första torn. efter de så e de bara o slakta! joina alltid raid gruppen, mer rep då. försök alltid vara där det e mest dödade och mot slutat så ta dig till bossen.
Av rep borde inte ta allt för lång tid.. typ 1-2 vecka om du lirar 2-3 avs om dan. dom andra tar typ 1-2 månader
ett par timmar?????, och AV rep är som att plocka godis från ett dagis och ändå har dom gjort det dubbelt så svårt nuförtiden. säger en som hatar segt rep samlande. tips: kör mycket AoE (Area of Effect).
problemet är att jag är warrior, har inte så många AoE samt att jag är prot speccad
fixade exalted med frostwolf för några veckor sen, gick hur snabbt som helst. healade mest pga att jag inte orkade gå melee och dö hela tiden, så healing funkar minst lika bra, ska gå lika snabbt för alla klasser nu när man automatiskt går med i battleground-raiden också.
de flesta verkar fatta att det är snabbt spel som gäller, så det blir ofta matcher på 15-20 minuter och en 15-minuters vinst ger runt 1000 rep
synd bara att man inte får rep med fler factions än orgrimmar nu för tiden.
du kan bara få rep i AV. sedan finns en del quests som alla ger runt 100-200 rep. finns typ 5-6 i alterac mountain, vid AV instance entrance. sedan så finns det ett par stycken i huvud basen och sedan finns det en vid varje faktions första torn. efter de så e de bara o slakta! joina alltid raid gruppen, mer rep då. försök alltid vara där det e mest dödade och mot slutat så ta dig till bossen.
Av rep borde inte ta allt för lång tid.. typ 1-2 vecka om du lirar 2-3 avs om dan. dom andra tar typ 1-2 månader
1-2 månader? Kanske AB då, WSG känns som att det tar mycket längre tid. Typ 4 månader.