Stjärnspäckat Red Alert 3
Ja dom vet hur dom ska leverera en bra trailer iallfall. Synd dock att dom gjort den grafiska stilen på spelet på ett sätt som inte faller in på min smak :/
Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]
Låt mig bli först att skriva... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! filmerna var riktigt RA2-stuk, hoppas spelet är det också.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Haha, kostymena är sååå "'90-tals-spel" >-<
Skymtade iaf George Takei där någonstanns också.
Stackars Peter Stormare. Efter hans insats som ryss i Armageddon så verkar det vara de enda rollerna han kan få
Om det är nåt man lärt sig efter alla filmer som man sett, så är det att svenskar endast kan spela ryssar el. svenskar.
Och oftast spelar de ryssar bättre (om än en stereotypisk sådan).
Vill ha <333
HAHAHA!
Detta var då det sjukaste jag sett. Ett spel jag antagligen hade struntat i blev plötsligt intressant pga sin roll-lista i mellansekvenserna Åh, så många sköna skådisar, B-film och parodi känslan, och så klart filmat i sann RA-anda med kass 3d-bakgrund
Detta kommer jag absolut spela igenom, bara för att får uppleva handligen
Sjukt med Jenny Mccarthy som Tanja btw
Haha, kostymena är sååå "'90-tals-spel" >-<
Skymtade iaf George Takei där någonstanns också.
Stackars Peter Stormare. Efter hans insats som ryss i Armageddon så verkar det vara de enda rollerna han kan få
Nej han har fått många bra roller. Låter snarare som om du vill spä på den bilden av han.
man spelar ju det bara för filmsekvenserna.
ord.
men va i!? en blond Tanya? brukar inte vara brunette?:P
edit: de verkar som att Einstein inte kommer att vara med i den här delen. samma sak som hände med Hitler i ettan verkar hända med gamm´ gubben nu ju?
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern
Verkar ju ass löjligt
ÄR spelet så dåligt att de måste amvända kända skådespelare för att ens kunna selja de?
Ja, det är ju den enda anledningen till att jag skulle köpa det iallafall. Inte är det grafiken inte. Rena rama disney rts.