Levande död spelhelg

Robot
Levande död spelhelg

V Rising är här. Det och mycket (mycket!) annat spelar vi i helgen. Vad spelar du?

#spelhelg, #vaknanakenienskog


Medlem

Jag klarade precis Mech Warrior 4 Vengeance (igen). Nu blir det Mech Warrior 4 Black Knight. Det är vad jag spelar


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Blir att fortsätta att lira Stellar Blade!

Medlem

jag ska slutligen testa V rising, se om det är värt min tid. har väntat länge nog känner jag nu


signatur

//monster

Medlem

Fortsätter kolla Deep Dip 2 streams. Tionde nivån av sexton nådda. ~27K$ i prispoolen just nu. Övre våningarna ser verkligen inte* snälla ut hah!

Medlem

Känner mig lite splittrad. Vill gärna lira Hades 2, men det känns som det kanske kan vänta lite. Disco Elysium har suttit på paus väldigt länge, så det blir kanske det...

Medlem

Jag ska pilla ihop tränings-uppdrag i DCS så jag har ett gäng redo när F-4E'n släpps.

Annars kommer det bli mer Farming Simulator 22

Medlem

Jag köpte V Rising igår och jag har riktigt kul så det blir att lira det och lite Kingdom Come i helgen. 🙂

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Känner mig lite splittrad. Vill gärna lira Hades 2, men det känns som det kanske kan vänta lite. Disco Elysium har suttit på paus väldigt länge, så det blir kanske det...

Tålamod är en dygd!

Får se om det blir något spel i helgen, känner mig rätt så klar med State of decay 2.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

The Planet Crafter. Väldigt bra Satisfactory/Subnautica-likt spel, utan några läskiga element.

Medlem

Det är Souls-rea på Steam, så jag norpade Dark Souls Remastered till helgmyset.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kommer köra klart Eiyuden Chronicle: Rising. Är på slutet nu, så sedan får man bestämma vad som blir nästa spel.

Medlem

V-rising ock slutdelen a Planet Crafter.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Eftertexterna till Final Fantasy VII Rebirth rullade häromdagen och efter närmare 200 timmar av en fantastisk story och en överdos av sidouppdrag och minispel så känner jag mig mätt och belåten. Men samtidigt som jag nu kan se framemot sista delen känner jag mig lite tom inombords. Stellar Blade ligger härnäst på listan. Igår tog jag ett break och byggde ett Bonsaiträd i lego. I helgen? Ptja jag vet faktiskt inte...

Medlem

Fortsätter min resa i GoW: Ragnarök.

Medlem

Lenovo Legion Go får spänna musklerna med Cyberpunk 2077.
Trevlig upplevelse, snurrar runt på 60-80 fps med rätt inställningar.

Medlem
Medlem
Medlem

FFXI och lite V Rising


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Freeeeeedag! Så det blir ju såklart några kalla och cs... I morgon lär det dock bli lite mer variation! God helg allihopa!

Medlem

Tänkte nog testa Tunic.


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Darktide - klart underskattat. Inte för att jag missunnar helldivers sin succe men är förundrad över hur det blev så stor men inte Darktide. Lite samma sak med en coop shooter. men men!

Kliver av jobbet söndag kväll, så efter de blir det ledig vecka.
Blir lite Helldivers 2 pc. Ska oxå gå igenom massa videos på youtube för att lära mig Manor lords. Börjar man bli gammal?

Medlem

Life is Strange Remastered

Medlem

Tomb Raider 2, Super Mario 64, Super Mario Galaxy

Medlem

Clash Royale på mobilen och Slay the spire på Switch som alltid. Sen hoppas jag på att få tid att spela Sea of Thieves lördag kväll/hela Söndagen med lite tur.

Medlem

Moddat Fallout 4, starfield och helldivers 2.

Medlem

V rising för hela slanten

Medlem

Startade Stellar Blade ikväll, lovar gott

Medlem

Påbörjade Steelrising. Än så länge är det nog det första spelet i Souls-genren jag fastnat för.

12
Skriv svar