Jag spelar sällan det jag är mest sugen på

Medlem
Jag spelar sällan det jag är mest sugen på

Jag brukar välja det spel i hyllan som är kortast, nyaste då man får mest pengar tillbaka om man blir klar med det så fort som möjligt, eller om det finns på gamepass då jag även kan spela det på Rog ally och bli klar snabbare.

Jag köpte Tales of arise på release och har fortfarande inte startat det fast Tales serien är min favorit. Det tar ungefär 4 år innan jag påbörjar dessa efter inköp.

För när spelet är klarat finns så har jag inte det att se fram emot. Halo Infinite samma sak. Sen brukar spelbutiken ha spel för under hundringen som man köper hem.

Medlem

Jag är ganska lik.

Jag har Sekiro, Elden Ring, Ghost of Tsushima samt Yakuza-serien i min backlog. Elden Ring köpte jag till och med på release, men hade projekt jag behövde prioritera över spelande där och då.

Istället för att spela dessa storspel så blir det oftast att jag sätter mig och spelar mindre och mer lätttillgängliga spel.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ni är typiska sådana som bara köper på sig spel utan att spela.
Det problemet brukar dom flesta ha kring reor.
Känns lite väl extrem backlogg byggare att köpa spel vid release bara för att lägga i backloggen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar