Florida Jokern vill ha jobbet som röstskådis i GTA VI

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Ja, världen hade naturligtvis blivit en bättre plats om vi avskriver folk helt för de mest meningslösa småsakerna.

Och om man kunde skämta i text utan att det tas på allvar.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Och om man kunde skämta i text utan att det tas på allvar.

Nja, tycker gott dåliga ”skämt” bör få den mottagningen de förtjänar.

Medlem
Skrivet av Ender:

Mer av en åsikt faktiskt. Åsikter wants to be free too (sue me Betnér).

Nej, det är ingen åsikt att de tagit inspiration från verkliga personer och händelser. Det är fakta.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Nej, det är ingen åsikt att de tagit inspiration från verkliga personer och händelser. Det är fakta.

Det var min åsikt...grubblar du mycket på det här?

Medlem

Haha sicken jädra tomte!

Medlem
Skrivet av Ender:

Det var min åsikt...grubblar du mycket på det här?

Nej, men du avskriver någon med "en åsikt" som saknar verklighetsförankring och då går jag gärna in och rättar dig så den du försöker rätta inte tror att du är värd att ta på allvar i frågan

Skrivet av Gertzy:

Nej, men du avskriver någon med "en åsikt" som saknar verklighetsförankring och då går jag gärna in och rättar dig så den du försöker rätta inte tror att du är värd att ta på allvar i frågan

Alltså jag tror Enders åsikt är att den här Florida-pundaren lite överskattar sin egen contribution till spelet snarare än att han bestrider det faktum att Rockstar överhuvudtaget inspirerats av honom. Sluta bråka nu, ni är bäst båda två. <3

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Alltså jag tror Enders åsikt är att den här Florida-pundaren lite överskattar sin egen contribution till spelet snarare än att han bestrider det faktum att Rockstar överhuvudtaget inspirerats av honom. Sluta bråka nu, ni är bäst båda två. <3

Ok förlåt mamma

Skrivet av Gertzy:

Ok förlåt mamma

Medlem
12
Skriv svar