Final Fantasy VII Ever Crisis räknar ner till släpp med ny trailer

Robot
Final Fantasy VII Ever Crisis räknar ner till släpp med ny trailer

Inklusive en ung Sephiroth med kortare frilla, svärd och rock.

#Final-fantasy-7-ever-crisis, #Square-enix


Medlem

Telefon, usch

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Telefon, usch

Har du ingen telefon?!

Gen
Medlem
Skrivet av Cortex:

Har du ingen telefon?!

Medlem

Så man ser fram emot detta spel! <3 Blir nog det mobilspelet som har allra bäst karaktärer och story.

Skribent

Det må vara ett mobilspel, men det var lite så här jag föreställde mig remaken av 7:an innan vi fått se något gameplay.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

De har min uppmärksamhet.

Medlem

Ser för bra ut för att vara sant....Hoppas verkligen att det är så bra som det ser ut och så bra som jag hoppas på.

Tor
Medlem

Om det är en bråkdel av så bra som det verkar känns det som ett ypperligt rastlir på jobbet

Skrivet av Cortex:

Har du ingen telefon?!

Medlem

Tycker det är nog med all mjölkning av deras FF7. Varande karaktär ska ha egna spel och merchandise. Remakes och spinoffs finns i dussintal. "We still don't know sephiroth" känns bara som ett fortsatt urvattnande av grundspelet.

Skribent
Skrivet av Izuel:

Tycker det är nog med all mjölkning av deras FF7. Varande karaktär ska ha egna spel och merchandise. Remakes och spinoffs finns i dussintal. "We still don't know sephiroth" känns bara som ett fortsatt urvattnande av grundspelet.

Kan känna lite likadant nu faktiskt, mycket mjölkande av FF7. Hade dock gärna sett remaken i samma stil som detta rent grafiskt, men då högupplöst i 4k förstås.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar