Ny Bayonetta-trailer
Visst det ser ju inte så lockande ut får jag säga men man ska ju egentligen inte säga att ett spel är skräp innan man själv testat det.
Förresten vad kommer allt detta japan hat ifrån? Bara för ett japanskt utvecklat spel skulle va dåligt ska man ju inte hata alla... eller hatar ni Zelda, Mario och Metroid spelena också? Kan ju underlätta er med att resten av världen gör lika mycket skitspel dom
Hade lite förhoppningar att det skulle vara mer som första bloodrayne, var lite kul på sina ställen, men måste nog hålla med LordDaimos här.
Och Kraa, det finns en tipsfunktion om du tycker att nyheterna kommer för långsamt, det är inte direkt så att dom dyker upp här helt automagiskt.
Jag verkar vara den enda som tyckte det såg ganska kul ut, verkar vara feta fajter ändå. Visst medger jag att filmen var over the top, men det är allt från Japan, speciellt om det är lite Manga inspirerad. Tycker det här verkade vara roligare än DMC4 iaf, det skitspelet klarade man ju av på 4timmar, nämen typ.
Men som sagt jag medger att filmen sög balle, men tror ändå spelet kan bli rätt kul. Men jag kan ha fel förstås!?
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Det är lustigt hur olika spelsajter reagerar på den här filmen. Här är ju många av reaktionerna negativa just för att det är så extremt japanskt och överdrivet, medan det hyllas av precis samma anledning på många utländska sajter... Känns som om vi är precis så konservativa som vi ofta beskyller japanerna för att vara. Det är ju iaf inte så konstigt att samma spel ligger på topplistan år ut och år in här ^^
När det gäller spelet i fråga så tycker jag personligen att det ser kul ut. Jag bortser från den något pubertala anspeglingen på sex i trailern och ser ett spel som ser ut att kunna ge DMC en riktigt bra match. Ska bli kul att testa.