Kommer du sluta använda pc?
Pff ett ord ALDRIG.
Hur skulle man kunna förlita sig på skit som konsoller eh,
nej tack speciellt inte ps3:an. Datorn är där all teknologi
föds och även där allt kan göras & utvecklas.
Omg finns ingen anledning att slänga ut den så vida det ända
man gör på datorn är att spela random nån gång ibland.
Dessutom när alla tjötar om Tangentbord, Mus
, MSN och webbbrowser te 360 herre *cking gud
gör såhär koppla ur datorn sätt den framför
tvn istället så är problemet löst.
Om alla de där funktionerna kommer till 360n
är det juh patetiskt löjligt skrattar åt dagens
konsoller för de är inga konsoller längre utan
1/50000 del av en pc.
Nej, dom flesta spel är roligare på PC. Det finns ju mods och program som gör spelen roligare..
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Men sen så är det verkligen ett måste att se till att inte det finns en massa jobbiga buggar när det gäller konsolspel, på PC så kan man oftast släppa det snabbt och börja släppa patcher
Fast det kommer väl bli ändring på det nu, man kan fixa patcher till den nya generationens konsoller.
har du testat att skriva något på msn med handkontroll? något längre än "kek" eller "lol"..?
så länge jag inte har trådlöst tgbord + stooor högupplöst HD så kommer jag aldrig att surfa/msna på boxen...
Men om man har trådlöst tangentbord och en stoor Full-HD tv då? Är det ok då?
Jag fattar inte det här konsolkriget. Nu händer det iofs att jag spelar mer på mina konsoler antingen PS3an eller Krysslådan. Men sen lirar jag på datorn också men då oftast poker, sen använder jag datorn som mediecenter tills jag pallar att fixa PS3an till det
Each to it's own.
Sen tror jag inte datorn kommer dö ut, absolut inte. Man kan ju inte kolla på porr på konsoler ju!
PSNid: Hjod
XBLID: Hjod